قوی ترین استراتژی های کلش رویال - نوکس پلاس

کلش رویال یک بازی چند نفره آنلاین است . در این بازی با بسیاری از کاراکترهای جذاب و پرطرفدار موجود در کلش آف کلنز روبه رو خواهید بود به همین علت است که این بازی توانسته است تا کنون توجه تعداد زیادی از طرفداران این بازی را به خود جلب کند .  شاید گمان کنید برای برنده شدن در کلش رویال نیاز به مهارت بالا و حرفه ای بودن خواهید داشت؛ اما در واقع اینگونه نیست و شما تنها با شناخت دسته ای از ترفندها و استراتژی های جدید و سودمند و مطالعه آموزش کلش رویال در این مقاله از نوکس پلاس ، مرجع خرید یوسی پابجی موبایل ، قادر خواهید بود که این بازی را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید و برنده میدان نبرد باشید .پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قوی ترین استراتژی های کلش رویال

۱) شروع کننده مبارزه نباشید

سعی کنید در نبردهای کلش رویال شما شروع کننده نبرد نباشید چرا که این ترفند قدرت تجزیه و تحلیل و سنجیدن درست موقعیت را به شما می دهد؛ در نتیجه نوار اکسیر شما پر شده و موقعیت انتخاب های گوناگونی پیش روی شما خواهد گذاشت. همچنین باعث می شود که در مقابل حمله های حریف از ترفند درست و کارآمد بهره بگیرید.این استراتژی کلش رویال به شما کمک می کند که یک حمله درست و حساب شده داشته باشید، البته این موضوع در همه موارد صدق نمی کند. به عنوان مثال زمانی که حریف شما تعلل می کند و شما به محض این که اکسیرتان کامل شد با استفاده از یک نیروی کمکی می توانید حریف خود را گیج و غافلگیر کنید و چون شما زودتر حمله را آغاز کرده اید، برای شما امتیازی نیز محسوب خواهد شد.

نقشه جنگ کلش رویال - نوکس پلاس

۲) عضویت در کلن ها را جدی بگیرید 

امکان عضویت در کلن ها زمانی برای شما فراهم خواهد شد که به ارتقا در بازی رسیده باشید؛ یعنی زمانی که به کینگ لول ۳ رسیده باشید. بنابراین سعی کنید پس از رسیدن به این لول به یک کلن قوی و فعال عضو شوید چرا که با پیوستن در کلن ها می توانید کارت های گوناگون بیشتری در اختیار داشته و یا کارت های دیگر خود را به دیگر اعضای کلن بفروشید یا تعویض کنید. همچنین با پیوستن به کلن ها صندوقچه های طلای بیشتری به دست خواهید آورد و در بازی به سطح بالاتری دست خواهید یافت. همچنین می توانید از دیگر اعضای کلن راهکار بخواهید و از راهنمایی های آنها نیز در نبردهای خود استفاده کنید.

۳) ارتقای کارت های خود را فراموش نکنید !!

همانطور که میدانید برای پیروز شدن در کلش رویال باید کارت های خودتان را ارتقا بدهید. شما می توانید کارت خود را پس از جمع کردن مقدار طلای لازم ارتقا دهید، البته باید از آن کارت جمع کرده باشید. تنها سوال این است که چه واحدی را باید ارتقا دهید؟ قطعا شما توانایی این را نخواهید داشت که همه ی کارت های خود را ارتقا دهید ؛ به همین علت در ادامه به چند نکته ساده که به تصمیم گیری صحیح شما کمک می کند اشاره خواهیم کرد :

  • اگر یک کارت برای شما در اولویت استفاده است، پس بهتر است که برای پیروز شدن در کلش رویال این کارت را در اسرع وقت ارتقا دهید.
  • ارتقا دادن کارتی که در دک های خود از آن استفاده نمیکنید کار بسیار بیهوده ای است.
بیشتر بخوانید :  جدیدترین روش انتقال فایل بین موبایل و کامپیوتر چیست ؟

۴) استفاده از صندوق ها و جواهرات 

  • صندوق های موجود در کلش رویال پس از یک تایم به خصوصی باز می شوند که شما باید منتظر بمانید که زمان باز شدن صندوق ها فرا برسد تا بتوانید جوایز آن را دریافت کنید . اگر شما بخواهید در مدت زمان کوتاه تری به این هدایا و جواهرات دست پیدا کنید و نمی توانید منتظر بمانید، می توانید از جم کلش رویال استفاده کنید تا بلافاصله آنها را باز کنید. همچنین با کسب امتیازات و موفقیت های بیشتر هنگام صعود مراحل، می توان به جواهرات نیز دست پیدا کرد. بهتر است باز کردن صندوق های بزرگ را که به ۸ ساعت زمان و یا بیشتر نیاز دارند، را به ساعات آخر شب موکول کنید. این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان، باعث افزایش سرعت پیشرفت در بازی کلش رویال نیز می شود.

    آموزش استراتژی کلش رویال - نوکس پلاس

  • سایر بازیکنان هنگامی که به دستاورد های جدید می رسند، می توانند از جواهرات خود استفاده کنند. به عنوان مثال اگر مسابقه ای را در تلویزیون رویال مشاهده می کنید، می توانید پنج جعبه جواهر را باز کنید ! نکته ی دیگری که قابل ذکر است این است که ،  به مدت زمانی که برای باز کردن جعبه ها باید منتظر بمانید توجه کنید و سعی کنی زمانی که وقت خود را به انجام کارهای دیگر اختصاص می دهید حواستان به تایم باز شدن صندوق ها باشد و به موقع رسیده و از دستاوردهای آن ها استفاده کنید .

۵) صندوق های کلن برای برنده شدن در کلش رویال  بسیار موثرند !

اگر در یک کلن قوی عضو باشید، در ابتدای هر فصل توانایی جمع آوری صندوق های کلن را خواهید داشت. شما می توانید با نبردهای کلن این جعبه را به دست آورید. شما هفت روز با هم قبیله ای هایتان فرصت خواهید داشت تا تاج مورد نظر برای صندوق کلن خود را پر کنید. مشخص است که وقتی در کلن بهتر و قوی تری باشید به غنایم بیشتری دست خواهید یافت.پس انتخاب یک کلن خوب و فعال و عضویت در آن را جدی بگیرید .

۶) استراتژی چند نفره 

از دیگر ترفندهای حرفه ای شدن و پیشرفت در بازی کلش رویال، نحوه چیدمان استراتژی چند نفره است. برای این کار بهتر است از استراتژی حملات چند نفره برای مقابله با حریف خود استفاده کنید. این کار در هنگام صعود به مراحل بالاتر و سخت تر شدن آن پیشنهاد می شود. برای استفاده از این ترفند باید پس از فعالسازی اکسیرها، نیروهای خود را با ترکیب مناسب وارد زمین کنید.

۷) استفاده از نیروهای هوایی بسیار موثر است

در نبردهای کلش رویال تمام تمرکز خود را بر روی نیروهای زمینی نگذارید و سعی کنید از نیروهای امداد هوایی نیز کمک بگیرید تا زمانی که دشمن از نیروی پرشی با اکسیر بالا استفاده کرد، توان مقابله با آن را داشته باشید و در مدت زمان کمی بتوانید آن را نابود کنید.

آموزش کلش رویال - نوکس پلاس

۸) دک های ویژه خود را بسازید 

راز پیروزی بازیکنان حرفه ای کلش رویال  ساختن دک ویژه خود است . شما نیز می توانید ترفند خاصی برای دک خود مد نظر داشته باشید و دسته های قدرتمندی برای خود بچینید . نکات مهی که برای چیدمان دسته ای از نیروهای قدرتمند در کلش رویال موثر هستند به شرح زیر است :

  • از نیرویی در میدان استفاده کنید که اکسیر Elixir  پایینی برخوردار است .این ترفند شانس شما را برای حملات پیاپی به دشمن را افزایش می دهد .
  • از نیروی هایی که قدرت انعطاف بالایی دارند و هم حمله می کنند و هم دفاع، استفاده کنید .یکی از آن ها؛ گابلین های نیزه دار، و یا حتی آرچرف، ماستیکر هستند .
  • برخی از نیروها بسیار پرقدرت هستند و می توانند در مدت زمان کم، آسیب جدی به حریف بزند از جمله : اسکلت های عظیم الجثه که می توانید از آن در دسته نیروهای خود استفاده کنید.
  • می توانید از نیروهای هوایی مثل : مینیون ها و بالون ها نیز استفاده کنید که در مقابل نابودی قلعه ها کارایی بسیار بالایی دارند.
  • همچنین از نیروهایی که قابلیت بدل کردن حمله حریف را دارند بهره ببرید از جمله : بمبر و ویزارد.

از اینکه در این آموزش کلش رویال نیز با ما همراه بودید بی نهایت خرسندیم . امیدواریم با رعایت و به کارگیری این استراتژی های خفن بتوانید بازی لذت بخش تری را پشت سر گذاشته و برنده نبرد شوید . دوستدار شما : نوکس پلاس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *