بازی پابجی موبایل یکی از خفن ترین و پرطرفدارترین بازی های موبایلی در حال حاضر است . موفقیت و تجربه لذت بیشتر از بازی پابجی موبایل به عواملی مثل :  شناخت بهترین اسلحه‌های پابجی موبایل، ترفندهای بازی، مهارت و … بستگی دارد. در این مقاله از نوکس پلاس قصد داریم به معرفی و آموزش استفاده از بهترین تفنگ پابجی در مکان های مختلف بازی بپردازیم . بنابراین اگر شما نیز اهل بازی‌های آنلاین به ویژه  بازی پابجی موبایل هستید، خواندن این مطلب را در نوکس پلاس ، مرجع اصلی خرید یوسی پابجی موبایل از دست ندهید.

معرفی بهترین تفنگ پابجی چیه ؟

۱. Micro UZI (یوزی)

Micro UZI (یوزی)

در تمامی بازی‌های بتل رویال، SMG‌ها از محبوبیت فوق‌العاده‌ای برخوردارند و در دنیای پابجی موبایل نیز، این Micro UZI است که حرف اول و آخر را می‌زند. Micro UZI یکی از خطرناک‌ترین وبهترین اسلحه‌های پابجی موبایل است، منتهی کمترین میزان آسیب را در مقایسه با دیگر SMG‌های بازی دارد. اما اجازه ندهید که این موضوع شما را دلسرد کند! Micro UZI سریع‌ترین اسلحه در پابجی موبایل بوده و همین موضوع یکی از اصلی ترین علت برای استفاده کردن از این تفنگ است.اسلحه Micro UZI می‌تواند در هر ثانیه چیزی در حدود ۲۲ گلوله شلیک کند! بزرگ‌ترین نقطه ضعف این اسلحه؛ ظرفیت کم خشاب Micro UZI است! به طوری که ممکن است در بین نبرد با دیگر بازیکنان؛ تیرتان فورا تمام شود! بنابراین استفاده از Micro UZI را تنها به کسانی توصیه می‌کنم که مهارت کافی در تیراندازی و هدف‌گیری دشمن را دارند.

۲.  Mini14 (مینی ۱۴)

Mini14 (مینی ۱۴)

در بازی پابجی موبایل شاید کمتر کسی به سراغ استفاده از این دسته سلاح ها برود .یکی از دلایل عمده آن این است که DMRها کارایی چندان قوی ندارند و کنترل آن ها به شدت سخت است .اما واقعیت این است که اگر بتوانید به استفاده صحیح از این اسلحه ها بپردازید ، قطعا با بهترین تفنگ پابجی روبه رو خواهید بود .این اسلحه اساسا برای فواصل نزدیک و نسبتا دور طراحی شده‌اند. در بین تمامی DMR‌های بازی، Mini14 قطعا بهترین آن‌هاست! یکی از دلایلی که باعث قرار گرفتن Mini14 در لیست بهترین تفنگ پابجی شده است، این است که این سلاح از گلوله‌های ۵.۵۶ میلی‌متری استفاده می‌کند که در نتیجه این امر، شما لگد و ریکویل به شدت کمتری خواهید داشت. منتهی بزرگ‌ترین نقطه ضعف Mini14 میزان آسیب کمتر این سلاح در مقایسه با دیگر اسلحه‌های هم کلاس خودش است. بطوری که شما برای از بین بردن دشمنان با استفاده از Mini14؛ نیاز به شلیک گلوله‌های بیشتری دارید.

بیشتر بخوانید :  راهکارهای جلوگیری از سرقت موبایل

۳. DP28 (دی‌پی)

DP28 (دی‌پی)

اسلحه DP28 در میان اکثر گیمرهای پابجی موبایل از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است ، این اسلحه هرکسی را عاشق خودش می‌کند. دلیل این موضوع هم کارایی ساده و قدرت فوق‌العاده آن است. DP28 لگد و ریکویل چندانی ندارد، همچنین قدرت آسیب این سلاح نیز، با AKM برابر است و پکیج کلی DP28 را تبدیل به یکی از بهترین اسلحه‌های بازی کرده.هرچند که طی آپدیت‌های اخیر پابجی موبایل، DP28 تاحد قابل توجهی نرف شده و تا ۱۰ الی ۲۰ درصد قدرت خودش را از دست داده؛ اما همچنان DP28 جزو یکی از بهترین سلاح‌های بازی پابجی است. از طرفی یکی دیگر از نقاط قوت DP28؛ قابلیت آن در آسیب‌رسانی به بازیکنان در فاصله های دور است. از آن‌جایی که DP28  تقریبا لگد چندانی ندارد، شما خیلی راحت می‌توانید با استفاده از این سلاح، بازیکنان درحال حرکت را نیز هدفگیری کرده و از بین ببرید.

۴. UMP45 (یو ام پی ۴۵)

UMP45 (یو ام پی ۴۵)

درحال حاضر UMP45 یکی از بهترین SMG‌هایی است که شما می‌توانید در دنیای پابجی موبایل به سراغش بروید. متاسفانه اگر چند وقت پیش به UMP45 نگاهی می‌انداختید، متوجه می‌شدید که کمتر کسی به سراغ استفاده از این سلاح می‌رود، اما خوشبختانه با آپدیت‌های اخیر پابجی موبایل؛ UMP45 به مرور زمان باف شد و اکنون یکی از محبوبیت‌ترین سلاح‌های بازی است.از طرفی دیگر امروزه اکثر بازیکنان پابجی موبایل از UMP45 استفاده می‌کنند. مهم نیست که شما بازیکنی کم تجربه هستید،و یا یک پلیری حرفه‌ای؛ UMP45 با تمام ظرافتی که دارد، دشمنانتان را از بین خواهد برد. همچین نحوه کار با این اسلحه بسیار ساده است . میزان آسیب‌ UMP45 در نبردهای نزدیک، سبب شده است تا این سلاح گزینه‌ای عالی برای درگیری‌های تن به تن باشد. بنابراین اگر به دنبال برترین SMG‌ بازی هستید، UMP45 درست پیش روی شماست.

۵. Mk14 (ام کا ۱۴)

Mk14 (ام کا ۱۴)

از دیگر اسلحه‌های پابچی موبایل می‌توان به این اسلحه اشاره کرد. این اسلحه سلاحی نسبتا کمیاب است که فقط از طریق airdrops در بازی می‌توانید آن را پیدا کنید. بنابراین، اگر می‌خواهید بازی پابجی را با این تفنگ اجرا کنید، باید مواظب ایردراپ‌ها باشید و قبل از هر یک از حریفان خود به سمت آن‌ها بشتابید.این اسلحه دارای آسیب پایه بالای ۶۱ نقطه است. اما تنها نقطه ضعف آن این است که نمی‌تواند بیش از ۱۰ گلوله را در پایه خود نگه دارد. آسیب زیاد آن به این معنی است که شما می‌توانید تنها با یک شلیک به حریف آسیب جدی وارد کنید. اما برای این کار باید در تیراندازی و هدف گیری دقیق باشید.این اسلحه، اسلحه‌ای پایدار است، اما توصیه می‌شود از آن جهت درگیری‌های رو در رو و نزدیک استفاده نکنید.

بیشتر بخوانید :  مکان یابی گوشی پس از سرقت یا گم شدن !

۶. سلاح شاتگان S686 (دولول)

شاتگان S686 (دولول)

یکی از کشنده ترین سلاح های پابجی موبایل ، شاتگان دولول نام دارد که نقش مهمی در درگیری های نزدیک دارد و مخصوص کسانی است که تیرشان خطا نمی رود. تنها نقطه ضعفی که دارد، کم بودن ظرفیت خشاب آن است ؛ به این معنا که به عنوان مثال شما دوتا گلوله دارید که اگردر درگیری هردو را خطا زدید مرگتان کاملا قطعیست !!! در این سلاح از گلوله گیج ۱۲ استفاده می شود.

۷. اسنایپ AWM (ای دبلیو ام)

اسنایپ AWM (ای دبلیو ام)

این اسنایپ بهترین سلاح تک تیرانداز و محبوب ترین تفنگ در بین بازیکنان بازی پابجی موبایل بشمار می رود . تنها سلاحی است که دارای قدرت شلیک ۱۰۰ دارد و میتواند دشمنان را با یک تیر نابود کند. همچنین برای هدشات کردن آن ها با کلاه خود هم تنها یک تیر کافی است. این سلاح را فقط میتوانید در بسته های هوایی پیدا کنید و هرکسی به این اسلحه دست یافت، قطعا شانس پیروزی زیادی در بازی خواهد داشت.گلوله های awm  بدون در نظر گرفتن ارتفاع با شلیک مستقیم در زدن اهداف دور کار را به راحتی تمام میکند. در این اسلحه از گلوله مگنوم ۰.۳۰۰ استفاده میشود.

۸. SLR (اس ال آر)

SLR (اس ال آر)

SLR یکی از بهترین تفنگ های بازی پابجی موبایل است  . این سلاح دارای آسیب پایه ۵۶ است که به اندازه کافی خوب بنظر می رسد و آسیب جدی به حریفان شما وارد می کند. این اسلحه قابلیت پس زدن بالایی دارد، بنابراین قبل از اینکه کاملا با آن راحت شوید و ارتباط برقرار کنید، باید چند بار از این تفنگ استفاده کنید. سرعت گلوله نیز در حد بالایی قرار دارد و شما را قادر می‌سازد که حریفان خود را به آسانی و با دقت بیشتری از بین ببرید. از این تفنگ برای درگیری‌های میان برد و دوربرد استفاده کنید. شما مجبور نیستید از اتصالات و لوازم جانبی زیادی با دوربین SLR استفاده کنید، زیرا حالت پیش فرض آن به اندازه کافی خوب است که بتوانید از پس تمامی هدف‌های خود بر بیایید.

از اینکه تا آخر این مقاله با ما همراه بودید، کمال تشکر و قدردانی را داریم . دوستدار شما ، نوکس پلاس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *