نوکس پلاس - ارائه دهنده ارز بازی های آنلاین ...
نوکس پلاس - ارائه دهنده ارز بازی های آنلاین ...
خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل - نوکس پلاس
محصولی موجود نیست

سوالات متداول

سوالات بیشتر پرسیده شده
مدت زمان واریز CP در فروشگاه نوکس پلاس چند دقیقه است ؟

مدت زمان واریز سیپی کالاف دیوتی در فروشگاه نوکس پلاس به صورت آنی انجام میشود ولی تا زمان هماهنگی با شما و ورود به اکانت شما ممکن است فرایند تا ۳۰ دقیقه به طول بینجامد .

برای خرید سیپی از نوکس پلاس چه چیزی نیاز است ؟

در حال حاضر واریز سیپی با ورود به اکانت انجام میشود ولی امید است در مدتی کوتاه واریز با آیدی را به صورت آنی موجود کنیم .

برای خرید سیپی لازم است احراز هویت شویم ؟

فقط برای خرید های ۳۵۰.۰۰۰ به بالا احراز هویت انجام میشود که به صورت استعلام مشخصات از ثبت احوال است و نیازی به ارسال عکس کارت ملی نیست اما برای خرید های بالای ۱ میلیون تومان این امر لازم است .

آیا در فروشگاه نوکس کد تخفیف هم ارائه میشود ؟

چرا که نه ! ولی نه همیشه . جشنواره های تخفیفی هر هفته برگزار میشود و جوایزی اعم از کد تخفیف و سیپی رایگان به شرکت کنندگان اعطا میگردد .

خرید سی پی با قیمت استثنایی و واریز آنی با پشتیبانی فعال تمام وقت

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل چالش هایی را با خودبه دنبال دارد که در ادامه به آن میپردازیم. کالاف دیوتی به عنوان یکی از جذاب ترین بازی های موبایلی در ژانر تیراندازی می باشد. اولین ورژن این بازی مخصوص موبایل در اول اکتبر ۲۰۱۹ به بازار عرضه شده است. این بازی از جذابیت بسیار زیادی برخوردار بوده و در اولین ساعات انتشار خود ۲۰ میلیون بار دانلود شده است. این امر موجب شد که بازی کالاف دیوتی به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های تاریخ شناخته شود. سی پی کالاف دیوتی چیست؟ برای آشنایی با این موضوع با ما همراه شوید.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از فروشگاه نوکس

در حال حاضر سیپی کالاف به صورت درون برنامه ای خرید میشود و هنوز هیچ سایتی در ایران نمیتواند با آیدی شما سیپی واریز کند اما امید است در آینده ای نزدیک شاهد تحقق این امر باشیم تا دیگر کاربران با نگرانی های ورود به اکانت روبه رو نباشند چرا که سارقان در کمینند و هستند دوستانی که به دلیل سهل انگاری و اعتماد بی جا اکانت های خود را از دست داده اند .

سیپی کالاف

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل چگونه انجام می شود؟ سی پی کالاف دیوتی به عنوان یک ارز مخصوص است. این ارز در بازی کالاف دیوتی موبایل به بازیکنان کمک می کند تا تجهیزات گوناگونی را خریداری کنند تا به این شکل با قدرت بیشتری به بازی بپردازند. سی پی کالاف به گیمرها این امکان را می دهد که تجهیزاتی را که در اختیار دارند ارتقا بدهند. همچنین کیفیت و قدرت آن را به میزان زیادی افزایش می دهد.

خرید سی پی

سیپی کالاف دیوتی به عنوان یک رمز ارز شناخته میشود و همانند یوسی و انسی پابجی ، با تغییر قیمت دلار قیمت این ارز هم تغییر میکند .شما با خرید سی پی بی شک لذت جدیدی از بازی و شور و هیجان در بازی را تجربه خواهید کرد . رقابت شما با دوستانتان در زمینه اسکین هایی که دارید بی شک موجب قدرتمند شدن شما خواهد شد .

خرید سی پی کالاف

اینکه کالاف دیوتی موبایل چی هست و سیپی یعنی چه و اینکه کالاف دیوتی موبایل از سری بازی های کالاف دیوتی ساخته شرکت اکتیویژن (Activision) رو کنار میزاریم و میریم سراغ اصل مطلب . کاربرانی که با این موارد آشنایی ندارند میتوانند در نوکس مگ (وبلاگ نوکس پلاس) مطالبی در این باره مطالع کنند .

قیمت سی پی کالاف دیوتی به موارد مختلفی بستگی دارد. یکی از مهم ترین موارد انتخاب یک سایت مناسب است. در هنگام  خرید سی پی کالاف دیوتی لازم است که نهایت دقت را به کار ببندید. در حال حاضر مشاهده می کنیم که بسیار از سایت های سودجو اقدام به کلاهبرداری می کنند. پس از دریافت اطلاعات و هزینه سی پی خریداران را فریب می دهند. نوکس پلاس به عنوان یکی از معتبر ترین سایت های خرید سی پی کالاف است. این سایت در مدت زمان کوتاهی با حداکثر زمانی سی پی را به اکانت مشتری واریز می کند. مهم ترین نکته ای که برای کاربران در هنگام خرید cp بسیار اهمیت دارد قیمت مناسب این ارز بازی است. نوکس پلاس ارزانترین سی پی کالاف را در اختیار کاربران این بازی قرار می دهد.

سایت نوکس پلاس پس از پرداخت و احراز هویت از طریق ایمیل یا پیامک واریز موفق یا ناموفق سی پی کالاف را به اکانت مشتریان اطلاع می دهد.

چرا باید به نوکس پلاس اعتماد کنیم ؟

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل یک امر بسیار حساس است. بازیکنان نمی توانند برای خرید این محصول به هر سایتی اعتماد کنند. این وبسایت مراحل احراز هویت را در هیچ محلی ذخیره نمی کند. این اطلاعات برای رویت ناظر پلیس فتا لازم است و تنها کافیست یک بار تصاویر هویتی را مشاهده کند. برخی افراد در ارتباط با کد ملی و نام و نام خانوادگی که در بخش تسویه حساب وارد می کنند سوالاتی دارند. جالب است بدانید که این اطلاعات به دست گردانندگان نوکس پلاس نمی رسد و تنها برای تایید هویت به ثبت احوال ارسال می شود.

چرا نوکس پلاس انتخاب تعداد زیادی از بازیکنان کالاف دیوتی است ؟

خرید سی پی و احراز هویت در این سایت به شکل کاملا هوشمند انجام می شود. در صورتی که بسته ی خریداری شده توسط کاربران بالای ۳۵۰ هزار تومان باشد احتیاجی به ارسال تصویر کارت ملی نخواهد بود. تنها کافی است به صفحه تسویه حساب وارد شده و کد ملی نام و فامیل خود را به شکل صحیح وارد کنید. به این ترتیب پس از استعلام از ثبت احوال دیگر نیازی نیست که سفارش شما در معطل بماند. بعد از انجام فرایند بلافاصله سفارش مورد نظر تکمیل می شود.

در صورتی که خرید شما بیش از یک میلیون تومان باشد، لازم است که کاربر پیش از به ثبت رساندن سفارش تصویر کارت ملی خود را بارگذاری نماید. در صورتی که تصویر کارت ملی خود را در دسترس ندارید می توانید از تصویر کارت پایان خدمت، شناسنامه و گواهینامه رانندگی استفاده کنید. نوکس پلاس امکان خرید سی پی کالاف را برای اتباع غیر ایرانی نیز ایجاد کرده است. این افراد می توانند پیش از ثبت سفارش هماهنگی های لازم را با پشتیبانی سایت انجام داده و به این شکل مراحل احراز هویت را تکمیل نمایند. این شکل از احراز هویت برای هر اکانت تنها یکبار انجام می گیرد. در نوبت های بعدی نیازی به انجام این فرایند نیست.

یکی از مهمترین ویژگی های سایت نوکس پلاس امنیت فوق العاده ی این سایت فروشگاهی است. وجود مجوزهای قانونی مانند نماد الکترونیکی باعث می شود که افراد بتوانند با خیال آسوده اقدام به خرید کنند. کاربران می توانند بسته ها و ارز بازی های مختلف به خصوص خرید یوسی پابجی را با قیمت استثنایی در این سایت خریداری کنند.

آیا امکان خرید سی پی از کالاف دیوتی به شکل مستقیم امکان پذیر است ؟

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل  همچون خرید uc و کلی ارز دیگر ، در ایران به شکل مستقیم امکان پذیر نیست. به این دلیل که کشور ایران از سمت شرکت های مهم دنیا مانند سازندگان بازی تحریم است. افرادی که قصد خرید سی پی را دارند باید از طریق سایت های واسطه ای اقدام کنند. یکی از مهم ترین نکات این است که این بسته ها را باید از طریق سایت های معتبر با پشتیبانی دائمی انجام بگیرد.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم سایت های فروشگاهی بسیاری در این زمینه فعالیت دارند. لازم است پیش از اقدام به این کار در این زمینه تحقیقات لازم را انجام دهید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود. در هنگام خرید از سایت نوکس پلاس باید اطلاعاتی را وارد کنید. توجه داشته باشید که این اطلاعات باید به شکل صحیح وارد شود. وارد کردن اطلاعات نادرست باعث می شود که خرید شما به یک اکانت دیگر واریز شود. کارشناسان نوکس پلاس پس از ثبت اطلاعات شما فرایند خرید را از درگاه های بین المللی انجام می دهند .

خرید سی پی به شکل پکیج های مختلفی ارائه شده است. کاربران می توانند به سایت وارد شده و بسته ی مورد نظرشان را انتخاب کرده سپس نسبت به خرید آن اقدام کنند . همچنین در فروشگاه نوکس گیفت کارت گوگل پلی هم موجود است و کاربران میتوانند با چند کلیک ساده در کمترین زمان ، فرایند خرید گیفت کارت گوگل پلی را به انجام برسانند .

شخصیت هایی که در بازی کالاف دیوتی وجود دارند با توجه به سطح افراد قابل انتخاب می باشد. کاربران می توانند هر کدام از آن ها را با توجه به خصوصیاتی که دارند انتخاب کنند ؛ تا در مبارزات به آن ها کمک های لازم را برسانند. در این بازی قابلیت شخصی سازی برای شخصیت ها وجود دارد که موجب می شود ویژگی های آن ها تقویت شود. به این ترتیب بازیکنان می توانند به شکل حرفه ای تری به مبارزه بپردازند.

از این که تا انتهای این مطلب پذیرای شما بودیم مایه مباهات ماست . برای هرگونه سوال یا مورد خاص میتوانید با پشتیبانی تلفنی و چت آنلاین فروشگاه نوکس پلاس در ارتباط باشید .

خواندن ادامه مطلب بستن باکس
۴.۵/۵ - (۶ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *