نوکس پلاس
آموزش استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT و مایکروسافت Bing !

آموزش استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT و مایکروسافت Bing !

امروزه ChatGPT  حسابی دنیای بازار فناوری را داغ کرده است و شرکت های بسیاری را وادار کرده است تا به دنیای هوش مصنوعی وارد شده و به رقابت با یکدیگر بپردازند .یکی از این شرکت های بسیار معروف ، شرکت مایکروسافت است . مایکروسافت مرورگر Edge خود را با نسخه ای از ChatGPT تجهیز کرده است که می توانید به روش های مختلفی از آن استفاده کنید . هوش مصنوعی Bing می تواند به عنوان یک ابزار چت عمل کند .از این رو شما می توانید محتواهای متنوعی از جمله شعرها ، آهنگ ، مقاله و داستان و یا حتی کدهای برنامه نویسی را در آن قرار دهید .همچنین شما می توانید در آن از قابلیت image creator که برای طراحی لوگو ، نقاشی و آثار هنری یا سایر تصاویر براساس متن بسیار کاربردی هستند ، استفاده کنید .اگر شما نیز مشتاق هستید که با این فناوری جدید و خارق العاده بیشتر آشنا شوید ، این آموزش ChatGPT در پست نوکس پلاس ، مرجع اصلی خرید یوسی پابجی در ایران را از دست ندهید و تا انتهای این مطالب با ما همراه باشید .

نحوه استفاده از chatgpt و Bing

شاید تا به حال کمتر نام Bing را شنیده باشید   و طبیعتا بیشتر با گوگل آشنا باشید. جالب است بدانید که مایکروسافت در طول چندسال گذشته تمام تلاش خود را کرد تا موتور جستجوی خود را بهبود دهد به همین دلیل در آخرین تغییرات خود از فناوری openAI استفاده کرد و موتور جستجوی خود را با آن ترکیب کرد تا تجربه شما در استفاده از موتور جستجوی خودش را بهبود بخشد . این تغییر سبب شده است که موتور جستجوی Bing بتواند از منابع داده دنیای اینترنت استفاده کند و با کمک chatgpt آن را اختیار افراد قرار دهد.

استفاده از هوش مصنوعی - نوکس پلاس

دیتا و اطلاعات بسیار زیادی در دنیای اینترنت وجود دارد که رفته رفته و با پیشرفت اینترنت این دیتا کامل تر و بی نقص تر می شود. اما همیشه جستجو در میان این حجم داده سخت بوده تا بتوان به سرعت به پاسخ سوال مورد نظر خود رسید. حالا با استفاده از امکاناتی که مایکروسافت فراهم کرده است، شما می توانید هر سوالی و در هر زمینه ای که دارید را از chatgpt بپرسید و او با استفاده از منابع که در اینترنت وجود دارد می تواند جواب شما را بدهد.

چت جیپیتی چه کاربردی دارد ؟

اولین تعریفی که از جی پی تی باید می توانیم بگوییم این است که  ChatGPT یک ربات است که توسط شرکت OpenAI ساخته شده است.این چت‌بات Chatbot مبتنی بر هوش مصنوعی است و می‌تواند هر سوالی را پاسخ بدهد. ربات چت جیپیتی ChatGPT می‌تواند با کمک فناوری 3 GPT زبان طبیعی کاربر را پردازش کرده، با کاربر تعامل برقرار کند و بلافاصله به سوالات متنوع آن ها پاسخ دهد.این ربات همچنین می تواند به راحتی  ریاضی، فیزیک و برنامه نویسی را درک کند، مسائل پیچیده را حل نماید، برای وبلاگ مطلب تولید کند، یا حتی متن آهنگ بسازد، صفحات HTML ایجاد کند و یا به عنوان یک انسان مکالمه کند.

بیشتر بخوانید :  آموزش خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از نوکس پلاس + ویدیو

آموزش استفاده از چت جی بی تی - نوکس پلاس

آموزش چت جیپیتی :

اکنون که به طور کامل با رباتChatGPT  آشنا شده اید ، زمان آن رسیده است که آموزش چت جیپیتی و روش استفاده از آن را بدانید . استفاده از چت جیپیتی ، به طور رایگان برای همه در دسترس است ؛ فقط کافی است ثبت نام نمایید. پیدا کردن دسترسی به جیپیتی ساده است البته نه برای کاربران مقیم ایران!!  متاسفانه در حال حاضر به علت وجود تحریم‌های اعمال شده ، دسترسی به این ربات با ip ایران و شماره تلفن مربوط به این کشور ممکن نیست.اگر گمان می‌کنید که برای استفاده از جیپیتی باید دانش خاصی داشته باشید سخت در اشتباه‌ید چرا که برای استفاده از این فناوری جدید ، فقط کافی است مراحل آموزش چت جیپیتی زیر را به ترتیب انجام دهید و سپس خیلی طبیعی ومحاوره‌ای شروع به پرسیدن سوال مدنظر خود از ChatGPT  کنید :

  • ابتدا وارد وب‌سایت OpenAI بشوید.
  • سپس وارد صفحه مربوط به ChatGPT [+] شوید و برروی گزینه «Try ChatGPT» کلیک کنید.
  • اگر اولین بار است که وارد سایت OpenAI شده‌اید و اکانتی نساخته‌اید، باید در این مرحله ثبت‌نام کنید اما در صورتی که قبلاً ثبت‌نام کرده‌اید، وارد حساب کاربری خود در OpenAI شوید. برای ورود به حساب باید «Log in» و برای ثبت‌نام باید «Sign Up» را بزنید.
  • پس از اینکه ثبت نام کردید به راحتی از ChatGPT استفاده کنید.

این نکته را به یاد داشته باشید به علت این که  ChatGPT همچنان در مراحل تحقیقاتی اولیه قرار دارد، این امکان وجود دارد که OpenAI برای مدتی آن را از دسترس خارج کند.در ضمن می‌توانید از آدرس chat.openai.com برای دسترسی مستقیم به چت جیپیتی استفاده کنید.شما می‌توانید از زبان فارسی نیز استفاده کنید و با کمک دو آیکون با مضمون like و Dislike در گوشه بالا سمت راست کادر پاسخ‌های ChatGPT می‌توانید به این شرکت در بهبود ChatGPT کمک کنید.پس از این که مراحل بالا را انجام دادید و به Bing جدید دسترسی پیدا کردید خیلی ساده وارد مرورگر خود شوید و سپس وارد موتور جستجوی Bing به آدرس bing.com شوید. حالا موضوع مدنظر خود را سرچ کنید و سپس در بالای صفحه در کنار گزینه search بر روی گزینه Chat کلیک کنید. وارد فضای صحبت کردن با Chatgpt می شوید و حالا می توانید از او سوال بپرسید و از او کمک بگیرید.

چرا حالت Chat در Bing برایم نمایش داده نمی شود؟

این حالت تنها زمانی برای شما نمایش داده می شود و می توانید از آن استفاده کنید که به Bing جدید دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید :  آموزش کپی ایمیل و رمز اکانت کالاف دیوتی موبایل + ویدیو

آموزش استفاده از هوش مصنوعی در نوکس پلاس

نکته مهم:

پس از ثبت نام در Open AI نمی توانید با آی پی ایران از این هوش مصنوعی استفاده کنید و باید IP  خود را با کمک برنامه های تغییر دهنده IP، آدرس یا IP خود را به کشور هایی که این ربات در آنها قالب استفاده است، تغییر دهید. امیدواریم نکات و آموزش های ارائه شده در این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد . اگر از خواندن این مقاله لذت برده اید خوشحال میشویم که این مطالب را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و نظرات خود را در این باره با ما در میان بگذارید .
دوستدار شما : نوکس پلاس

به این مطلب امتیاز دهید
مقالات مرتبط
پاسخ دهید
سبد خرید نوکس پلاس
دسته بندی ها نوکس پلاس
حساب کاربری نوکس پلاس