نوکس پلاس
یوسی چیست و چه کاربردی دارد ؟ + آموزش تهیه از ارزانترین فروشگاه

یوسی چیست و چه کاربردی دارد ؟ + آموزش تهیه از ارزانترین فروشگاه

در ابتدا کمی درباره ماهیت پابجی صحبت کوتاهی باهم داشته باشیم ؛ بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds  که به مختصراً PUBG نوشته میشود و پابجی تلفظ میشود توسط شرکت تنسنت در سال 2018 برای سیستم عامل اندروید و ios منتشر شد و به عنوان برترین بازی ویدیویی موبایلی با بیش از 700میلیون کاربر در سال 2018 شناخته میشد که نمونه و نظیری نداشت . در این بازی به صورت آنلاین 100 کاربر آنلاین در یک زمین یا مپ با استفاده از سلاح های شبیه سازی شده در محیطی که به واقعیت نزدیک است باهم به رقابت میپردازند و در نهایت یک تیم برنده و یک کاربر به عنوان بهترین بازیکن یا MVP مشخص میشود . این بازی در هنگام انتشار ، کاربران را شگفت زده و شرکت های بازی سازی را مبهوت و سردرگم کرد چرا که سالها برای ساخت این بازی زحمت کشیده شده بود و بهترین در نمونه خود بوده و هست .

این بازی درکنار اسکین (لباس و کاور) های متنوع و جذابی که در اختیار کاربران میگذارد ، نمونه هایی خاص و جذابی از این اسکین ها دارد که هر کاربری را مبهوت ابهت و زیبایی خود میکند . پابجی موبایل عبارتی به نام UC (یوسی) را به عنوان پول مورد استفاده در این بازی پایه گذاری کرد که کاربران باید با خرید یوسی ، تعداد یوسی اکانت خود را شارژ کنند تا بتواند این اسکین هارا بخرند و در گردونه های شانس شرکت کنند .

  • گردونه شانس

پابجی موبایل در زمان هایی برنامه ریزی نشده ، گردونه های شانس را در بازی منتشر میکنند که کاربران با صرف یوسی میتوانند شانس خود را در این گردونه امتحان کنند . شاید از خود بپرسید در گردونه چه چیزی هست که کاربران برای دست یافتن به آن تلاش میکنند ؟
در این گردونه پابجی موبایل به بهترین شکل هنرنمایی میکند و اسکین ، لباس یا کاوری از یک تفنگ را منتشر میکند که افسانه ای و بی مانند است و با نمایان شدن در برابر دشمنان ، دلهره و اضطراب را در آنها دوچندان میکند . در کنار این آیتم های دوست داشتنی تعدادی آیتم کم ارزش را هم در گردونه قرار میدهد .

  • یوسی چیست - فروشگاه نوکسخرید الایت پس

استفاده دوم و رایج تر از یوسی خرید الایت پس هست در این بازی قسمتی به عنوان RP وجود دارد که یک مسیر پیمایش در آن قرار دارد و این مسیر 50 ایستگاه دارد که در هر ایستگاه پاداش معینی قرار دارد . در این مسیر اگر شما اشتراکی به نام الایت پس را خریده باشید ، پاداش های بیشتر و با ارزش تری بدست خواهید آورد همچنین نماد لول RP شما طلایی رنگ میشود که برای کاربران جلوه خوب و باارزشی دارد .

  • آیتم های ایردراپ ها

در قسمت لابی بازی یک جعبه قرمز رنگ وجود دارد که حالتی دارد که گویا یک هواپیما آن را به عنوان مهمات برای شما به زمین فرستاده است . این جعبه در هنگام بازی و رقابت با دشمنان توسط هواپیماها به تعداد محدود به زمین فرستاده میشود و در آن به صورت رایگان بهترین اسلحه و بهترین تجهیزات قرارداده شده است و کاربری که سریعتر جعبه را باز کند میتواند این آیتم ها را ازان خود کند اما بر سر تصاحب این جعبه دشمنان با هم رقابت سختی دارند و گاها کاربران برای تصاحب این جعبه ، کمین میکنند و از آن به عنوان تله استفاده میکنند . اما جعبه ای که در لابی قرار دارد برای هر کاربر آیتم های متفاوتی دارد و کاربران میتوانند با صرف یوسی ، آیتم های آن را خریداری کنند که معمولا هم آیتم های استثنایی و کمیابی دارد که به صورت زمان دار برای کاربران قابل خریداری اند .

بیشتر بخوانید :  معرفی 7 گوشی مناسب بازی و گیم در رنج های قیمتی مختلف در سال 1401 !

یوسی چیست - فروشگاه نوکسروش های خرید یوسی

برای خرید یوسی روش های متعددی وجود دارد اما اصلی ترین راه برای خرید این ارز سایت میداس بای است که اصلی ترین و تنها مرجع جهانی خرید یوسی است که پرداخت در آن به صورت ارزی و با دلار ، یورو و سایر موارد انجام میشود که برای خرید یوسی از این درگاه کاربران باید یک حساب مجازی بین المللی داشته باشند که متاسفانه داشتن این حساب ارزی برای کاربران در ایران با توجه به تحریمات همه جانبه ، تقریباً ناممکن است اما در این بین شرکت هایی به عنوان واسطه پا به میدان میگذارند و با استفاده از رابط های خود در خارج از کشور ، این امر را برای کاربران و پلیر های ایرانی ممکن میسازند . تعدادی از این واسطه ها ممکن است خرده فروش باشند و به شرکت های داخلی دیگری به صورت شاخه ای وابسته باشند لذا خرید از این مجموعه ها به صرفه نیست زیرا قیمت تمام شده محصول بالا و به صرفه نخواهد بود . دقت کنید درگاهی که از آن خرید میکنید برای واریز یوسی اطلاعاتی از اکانت شما جز آیدی اکانت و اسم اکانت شما را نخواهد چرا که همین اطلاعات کافی است و مجموعه ای که اطلاعات بیشتری را بخواهد ممکن است کلاهبرداری باشد و اکانت شمارا به سرقت ببرد و همچنین سعی کنید از شرکت هایی خرید کنید که تنها واسطه شما با میداس بای باشند که پیشنهاد ما فروشگاه نوکس است .

خرید یوسی از فروشگاه نوکس با واریز سریع و ارزانترین قیمت

فروشگاه نوکس ، شرکتی مجازی و معتبری است که مدت هاست در حوزه ارائه ارز بازی های موبایلی فعالیت دارد و همواره در تلاش بوده است که با حذف واسطه ها ، نزدیکترین درگاه برای این ارز ها توسط کاربران باشد .
این فروشگاه در زمینه های متنوعی از جمله ارائه یوسی پابجی موبایل ، سیپی کالاف دیوتی موبایل و انسی پابجی نیو استیت فعالیت دارد و با سیستم سازی و هماهنگی که ایجاد کرده است ، به صورت 24 ساعته و در هر 7 روز هفته پشتیبانی میدهد ، سریعترین خدمات را دارد و ارزانترین تعرفه هارا برای کاربران به ارمغان می آورد به طوری که اگر شما به روش های مختلفی بتوانید با حساب بین المللی از میداس بای یوسی خریداری کنید در نهایت قیمت تمام شده یوسی برای شما از قیمتی که در سایت نوکس قرار دارد بیشتر خواهد بود . خرید یوسی در فروشگاه نوکس تنها با آیدی عددی و اسم اکانت انجام میشود و نیاز به وارد کردن هیچ اطلاعات خاص دیگری نخواهید داشت .

بیشتر بخوانید :  اعضای شرکت سهامی عام

برای خرید یوسی پابجی موبایل از فروشگاه نوکس کافیست به صفحه خرید یوسی این سایت مراجعه نمایید و در صورت نیاز و وجود هرگونه ابهام ، از آموزش خرید یوسی از فروشگاه نوکس استفاده نمایید . همچنین فروشگاه نوکس خدمات خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و خرید گیفت کارت را با ارزانترین تعرفه و سریعتری واریز ارائه میکند که برای مشاهده قیمت و خرید هر محصول میتوانید روی نوشته آن در همینجا یا بر روی لینک آن در منو و قسمت فروشگاه کلیک کنید .

همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در فرایند خرید یا هرگونه سوال و ابهام به پشتیبانی ما در چت آنلاین که درگوشه سمت چپ پایین همین صفحه قرار دارد کلیک کنید و با ما به صورت آنلاین ارتباط بگیرید .

از اینکه تا اینجای مطلب مارا همراهی فرمودید مایه خرسندی ماست و امیدواریم این مطلب مفید واقع شود .

دوستدار شما : فروشگاه نوکس

4.5/5 - (4 امتیاز)
مقالات مرتبط
پاسخ دهید
سبد خرید نوکس پلاس
دسته بندی ها نوکس پلاس
حساب کاربری نوکس پلاس