نوکس پلاس
بهترین چیدمان دکمه‌ های کنترلی پابجی موبایل برای پروپلیر شدن ! 2 ،3 ، 4 ، 5 و شش انگشتی … #پلوپلیرشو قسمت 2

بهترین چیدمان دکمه‌ های کنترلی پابجی موبایل برای پروپلیر شدن ! 2 ،3 ، 4 ، 5 و شش انگشتی #پلوپلیرشو قسمت 2

از آن‌جایی‌که ممکن است روش در دست گرفتن گوشی توسط هر فرد با شخص دیگری متفاوت باشد، در نتیجه طریقه‌ی بازی کردن بسیاری از موبایل گیمرها نیز می‌تواند متمایز از هم باشد. در این میان چپ دست یا راست دست بودن نیز مساله‌ی مهمی است که می‌تواند در زمینه‌ی محل قرارگیری دکمه‌های کنترلی موبایل در هنگام بازی‌های آنلاین موثر واقع شود. برخی از گیمرها تمایل دارند که دکمه‌های میانبر را در دسترس خود قرار دهند. بعضی از آن‌ها نیز لازم می‌دانند که از دکمه‌های تغییر حالت به طور مکرر استفاده کنند. در نتیجه ترجیح می‌دهند که این گزینه‌ها را در صفحه‌ی بازی و به طور دائم در مقابل دید خود قرار دهند. به همین دلیل است که به فکر تغییر چیدمان بازی بر طبق نیاز و سلیقه‌ی خود می‌افتند. با توجه به محبوبیت فراوان بازی پابجی، تصمیم گرفتیم در این نوشتار بهترین چیدمان دکمه‌ های کنترلی پابجی را در اختیار آن دسته از کاربرانی قرار دهیم که می‌خواهند پروپلیر شوند.

در ادامه این قسمت از #پلوپلیرشو با نوکس پلاس ، مرجع اصلی خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل در ایران ، همراه باشید !

همچنین مطالبی چون تنظیمات چهار انگشتی پابجی موبایل، عکس تنظیمات اسکوپ پابجی، عکس تنظیمات پابجی موبایل، تنظیمات اسکوپ پابجی، تنظیمات هدشات پابجی در این نوشتار پوشش داده خواهند شد. بدون شک با تکرار دفعات انجام این بازی می‌توانید دریابید که بهترین چیدمان دکمه‌ های کنترلی پابجی برای شما به چه صورت است. در این مطلب تنها می‌توان از تجربه‌های سایر گیمرها ایده گرفت و سپس آن‌ها را آزمود. اما ناگفته نماند که بعضی از متدها برای همه‌ی افراد جوابگو بوده‌اند. بدین معنا که با به‌ کار گرفتن برخی روش‌های چینش دکمه‌های کنترلی، به طور قطع سرعت عمل گیمر بالا می‌رود و بازدهی بیشتری را مشاهده می‌کند. همان طور که می‌دانیم این سرعت عمل و مهارت یک گیمر است که سبب می‌شود رقبا را شکست داده و در بازی به پیروزی برسد. در واقع این مطلب راز پرو پلیر شدن است!

تنظیمات چهار انگشتی پابجی موبایل
تنظیمات چهار انگشتی پابجی موبایل

تنظیمات چهار انگشتی پابجی موبایل

همان طور که گفتیم بهترین چیدمان دکمه‌ های کنترلی پابجی را بهتر است هر کسی شخصا برای خود بیابد. در واقع بهتر است که هر فرد گیمری دکمه‌های کنتر‌لگر بازی را برای خود شخصی سازی کند. ما به طور معمول عادت داریم در هنگام بازی آنلاین گوشی را به صورت افقی در دست گرفته و با استفاده از دو انگشت شست خود روند بازی را کنترل کنیم. در این میان به دفعات مجبور می‌شویم که انگشت خود را در دو سمت صفحه‌ی گوشی، بالا و پایین ببریم تا به همه‌ی دکمه‌های لازم دسترسی داشته باشیم. اما اگر بتوانیم از سایر انگشت‌های دو دست خود برای به کارگیری دکمه‌های کنترلی بازی استفاده کنیم، دیگر نیازی به جابه‌جا کردن انگشت شست نخواهد بود. گرچه این کار در آغاز سخت و ناممکن به نظر می‌رسد، اما مطمئن باشید که امری عملی است. چرا که پرو پلیرها سرعت عمل خود را مدیون تنظیمات چهار انگشتی پابجی موبایل خود هستند.

بیشتر بخوانید :  آیا نیاز است هنگام استفاده نکردن از شارژر آن را از برق خارج کنیم ؟

در شکل زیر تنظیمات چهار انگشتی پابجی موبایل به خوبی نشان داده شده است. همان طور که ملاحظه می‌کنید در این حالت فرد می‌تواند تلفن هوشمند را محکم در دست خود نگه دارد. علاوه بر آن می‌تواند با تسلط بیشتری بر صفحه‌ی موبایل، به انجام بازی بپردازد. سوییچ کردن انگشتان بین دکمه‌های کنترلی نیز به زمان کمتری نیاز خواهد داشت. زیرا که این عمل در بین چهار انگشت تقسیم می‌شود. در حالی که در صورت بازی دو انگشتی، وظایف بیشتری بر عهده‌ی هر انگشت قرار می‌گرفت. اگر تا پیش از این دو انگشتی بازی می‌کردید و حال قصد دارید به صورت چهار انگشتی بازی کنید، باید با صبر و تمرین مداوم محل جدید قرارگیری فرمان‌ها را یاد بگیرید.

تنظیمات 3 انگشتی پابجی موبایل
تنظیمات 3 انگشتی پابجی موبایل

تنظیمات اسکوپ پابجی

عکس تنظیمات پابجی موبایل می‌تواند به خوبی نشان‌دهنده‌ی محل قرار گرفتن دکمه‌های کنترلی باشد. همچنین با مشاهده‌ی عکس به خوبی می‌توان با سایر تنظیمات پایه (بیسیک) و گرافیکی نیز آشنا شد. در مبحث اسکوپ نیز مشاهده‌ی عکس تنظیمات اسکوپ پابجی می‌تواند تماما گویای مطلب باشد. در ادامه این تصویر نشان داده شده است. برای وقوف کامل به مطلب، بهتر است با مفهوم اسکوپ آشنا شویم. این اصلاح (Scope) عموما در هنگام تنظیمات اولیه‌ی بازی به چشم می‌خورد. در واقع اسکوپ به مفهوم گستره‌ی دید و وسعت محیط انجام بازی برای کاربر اشاره دارد. با تنظیمات اسکوپ می‌توانید به هدف خود که بهترین چیدمان دکمه‌ های کنترلی پابجی است، نزدیک‌تر شوید.

برای رسیدن به تنظیمات نشان داده شده در عکس تنظیمات اسکوپ پابجی می‌توانید از این طریق اقدام کنید:

  • به تنظیمات بازی بروید.
  • محدوده‌ی میان دو گزینه‌ی Audio و Pick up را انتخاب کنید.
  • اندازه‌، رنگ و استایل فونت را شخصی سازی کنید.
  • بهترین چیدمان دکمه‌ های کنترلی پابجی را روی صفحه تعیین کنید. (اندازه‌ی دکمه و شفافیت آن‌ها را نیز می‌توانید تغییر دهید)
  • تنظیمات حساسیت محدوده TPP را می‌توانید مابین 95 تا 100 درصد تغییر دهید. همچنین می‌توانید FPP را نیز بین 70 تا 75 درصد تعیین کنید.
  • از آن رو که لگد زدن به اسلحه‌ها سبب می‌شود دستان گیمر بلرزد، باید تنظیمات مربوطه را یافت تا هدف گیری‌ها دقیق باشند. تنظیمات حساسیت ADS باعث می‌شود در این گونه مواقع گستره‌ی دید مختل نشود.

لازم به ذکر است که برای تنظیمات اسکوپ پابجی می‌توانید به بخش‌های مختلفی مراجعه کرده و هر بار تغییرات مد نظر خود را برای رسیدن به بهترین چیدمان دکمه‌ های کنترلی پابجی اعمال کنید.

تنظیمات اسکوپ پابجی
تنظیمات اسکوپ پابجی

تنظیمات مناسب هدشات در پابجی به چه صورت است؟

همه‌ی ما می‌دانیم که آسیب ناشی از ضربه به قسمت‌های مختلف بدن، متفاوت است. مثلا ضربه به سر بسیار خطرناک‌تر از سایر نقاط بدن است. از آن‌جایی‌که در بازی پابجی بسیار به جزئیات و شباهت آن با دنیای واقعی اهمیت داده شده است، این مورد را لحاظ کرده‌اند. در واقع اگر کاراکتر شما به سر دشمنان خود شلیک کند، در مقایسه با زمانی که به پای طرف مقابل شلیک می‌کند، به پیروزی بسیار نزدیک‌تر خواهد بود. با رعایت مجموعه‌ای از نکات می‌توانید یک شلیک به سر یا همان هدشات عالی انجام دهید و دشمن خود را نابود کنید. زیرا حتی اگر کاراکتر مقابل کلاه محافظ نیز پوشیده باشد، با هدشات کشته می‌شود. برخی از این نکات عبارتند از:

  • قبل از هر چیزی باید تنظیمات مربوط به حساسیت دوربین اعمال شوند.
  • توجه به نشانه‌ها و گوش دادن به صداها می‌تواند شما را به سوی یک هدشات فوق‌العاده سوق دهد. تکرار و تمرین در این زمینه می‌تواند بسیار کارساز باشد.
  • در مکان‌هایی که ساختمان‌های زیادی قرار دارند، اگر کمی صبر کنید معمولا یکی از افراد داخل ساختمان بیرون می‌آید و شما می‌توانید با یک هدشات عالی او را به کام مرگ بکشانید.
  • عادات بد را کنار گذاشته و به حس خود اعتماد کنید.
بیشتر بخوانید :  استریم در یوتیوب رو شروع کن ! آموزش راه اندازی لایو استریم در یوتیوب !

مواردی که در این نوشتار به آن‌ها اشاره کردیم، آن دسته از تنظیمات پابجی هستند که پرو پلیرها اعمال کرده‌اند و بدین طریق نتایج مطلوبی کسب کرده‌اند. امیدوارم این مطالب در پیشرفت شما نیز موثر واقع شود.

یادتون نره ! نوکس پلاس ارائه دهنده خدمات خرید یوسی در ایرانه … !

نوکس پلاس – Noxplus.ir

به این مطلب امتیاز دهید
مقالات مرتبط
پاسخ دهید
سبد خرید نوکس پلاس
دسته بندی ها نوکس پلاس
حساب کاربری نوکس پلاس