روش های خرید یوسی - نوکس پلاس

در پست قبلی با عنوان یوسی چیست درباره ماهیت یوسی پابجی موبایل و روش خرید آن از بهترین فروشگاه بحث کردیم و در این پست به طور تخصصی به بررسی نحوه های متعدد خرید یوسی و درگاه های بین المللی آن میپردازیم . با ما همراه باشید .

روش های خرید یوسی

برای خرید یوسی یک درگاه اصلی و یکپارچه برای تمام جهان معرفی شده است که بی شک خرید از این درگاه به صرفه ترین حالت خرید یوسی خواهد بود البته که بستگی دارد ارزی که استفاده میکنید را با چه قیمتی خرید کرده اید .

میداس بای

سایت میداس بای به آدرس midasbuy.com  تنها درگاهی است که توسط پابجی موبایل برای خرید یوسی آنلاین با استفاده از آیدی عددی و اسم اکانت معرفی شده است . اما این سایت مانند تمام فروشگاه های جهانی مثل آمازون تنها به روش پرداخت بین المللی با استفاده از مسترکارت و پیپال و ویزاکارت سفارش میپزیرد که این سرویس ها ایران را تحریم کرده اند . مسئله و چالش اصلی همینجاست و باعث شد تا مدتی طولانی کاربران ایرانی برای خرید یوسی سردرگم بمانند تا اینکه پابجی ، ریزرگلد را هم به عنوان سکه برای خرید این ارز تعریف کرد . ریزر گلد یک نوع ارز است که متعلق به شرکت Razer است . بعد از این کار پابجی موبایل کاربران توانستند با واسطه های متعدد ریزر گلد تهیه کنند و با ریزرگلد یوسی تهیه کنند و این روش معمولا همان روشی است که در حال حاضر توسط اکثر سایت های خرید یوسی استفاده میشود . پس از این شرکت های واسطه ای پا به میدان گذاشتند و سفارش کاربران را که در ایران به صورت ریالی پرداخت شده بود را ، در سایت میداس بای با ریزرگلد ثبت میکردند و این نقطه آغازی برای تمام واسطه ها بود . اما با گذشت زمان و بیشتر شدن کاربران داخلی پابجی موبایل و با تلاش و استمرار شرکت های واسطه راه هایی مخفی برای خرید ارزان ریزرگلد ایجاد شد که این روش ها ارزش میلیونی داشتند و تنها در انحصار شرکت های انگشت شماری در ایران بود . همچنین در این بین مجموعه های کوچک واسطه ای پدیدار شدند که درواقع لایه سوم بودند و از شرکت های واسطه بزرگتر خرید میکردند که همچنان وجود دارند و ما خرید از این مجموعه ها که معمولا در اینستاگرام فعالیت دارند را ، پیشنهاد نمیکنیم .

روش های خرید یوسی - نوکس پلاس

یوسی یکبار مصرف چیست ؟

واژه یکبارمصرف واژه درستی برای این توصیف این نوع یوسی نیست . سایت میداس بای به صورت دوره ای در هر سیزن از پابجی موبایل تعدادی یوسی را به عنوان هدیه به تعدادی از پک های یوسی اضافه میکند که این مقدار هدیه برای هر اکانت در هر روز فقط یکبار قابل خریداری است و در پایان هر ۲۴ ساعت این قابلیت مجددا ایجاد میشود و میتوانید دوباره خریداری کنید . در واقع واژه یکبارخرید برای این محصول نام بهتریست چرا که هر کاربر در هر ۲۴ ساعت فقط یکبار میتواند این محصول را خریداری کند . شک کاربران به این است که آیا یوسی یکبار مصرف با گذشت زمان مشخصی از اکانت پاک میشوند و زماندار هستند ؟ پاسخ نه است . این یوسی کاملا عادی است و تنها تفاوت آن در نحوه خرید آن است که در استفاده از آن در اکانت هیچ تفاوتی ایجاد نمیکند .

کسب درآمد با یوسی پابجی موبایل

شاید کمی تعجب آور باشید که بشنوید میشود با یوسی پابجی موبایل ، کسب درآمد کرد . روش این کسب درآمد بدین شرح است ؛ کاربران ابتدا اکانت های پابجی موبایلی را خودشان میسازند یا آن را خریداری میکنند و هنگام اضافه شدن ایونت جدید پابجی موبایل ، برای اکانت یوسی خریداری میکنند و شروع میکنند به شرکت در این دایره شانس و آنقدر این کار را تکرار میکند تا درنهایت آن آیتم افسانه ای که میدانند ارزش اکانت را چند برابر میکنند را بدست می آورند و اکانت را با قیمتی بیشتر و معمولا دوبرابر به فروش میگذارند که همین امر باعث سوددهی میشود اما به طور کلی این کار الان دیگر خیلی جذاب و تضمینی نیست و تلاش خیلی زیادی برای خرید و فروش میشود . حرف از خرید و فروش اکانت شد ، خرید و فروش اکانت تا سیزن ۱۶ پابجی موبایل خیلی پرطرفدار بود و حتی گاهاً میدیدیم که اکانت هایی با قیمت های نجومی به فروش گذاشته میشود و بعضی ها حتی با ماشین ، خانه و اشیاء قیمتی معامله میشود .

روش های خرید یوسی - نوکس پلاسآیا پابجی موبایل برای یوسی بهایی میپردازد ؟

قیمت بالای دلاری این محصول در سایت میداس بای ممکن است برای شما این سوال را ایجاد کند که آیا پابجی برای یوسی میپردازد که قیمت یوسی این همه گران است ؟ پاسخ صریح و ناباورانست پابجی موبایل برای ارز یوسی ، هیچ بهایی نمیپردازد و این تنها یک ارز مجازی ابداعی پابجی موبایل است که تمام بهایی که شما میپردازید به صورت سود خالص برای پابجی درآمد زایی میکند که البته از این نکته هم نباید غافل شد که این تنها راه پابجی برای درآمد زایی از طریق این بازی است در قبال اینکه این شرکت بیشمار برنامه نویس و تنظیم کننده دارد و این مقدار درامد برای چنین شرکت بزرگی تعجب برانگیز نیست .

خرید یوسی از نوکس پلاس

این اطلاعاتی که گفته شد عموما مطالب محرمانه ای هستند که خیلی از کاربران نمیدانند اما ما در نوکس پلاس با مشتریانمان صادق هستیم چرا که اطمینان داریم قیمتی که برای یوسی در سایت در نظر گرفته ایم از قیمت تمام شده اغلب سایتها که هیج ، حتی اگر شما بخواهید به روش های مختلف از میداس بای هم خرید کنید ، قیمت تمام شده محصول از قیمتی که در نوکس پلاس برای یوسی درنظر گرفته شده است ، بیشتر خواهد بود و از اینکه به علم و دانستنی های شما بیفزاییم خوشحال میشویم .

برای خرید یوسی از نوکس پلاس کافیست به صفحه خرید یوسی سایت مراجعه کنید و در صورت بروز هرگونه مشکل در فرایند خرید میتوانید ابتدا آموزش خرید یوسی از فروشگاه نوکس را مطالعه کنید و سپس اگر مشکل دیگری بود از پشتیبانی همیشه آنلاین ما بپرسید و پاسخ خود را دریافت کنید .

از اینکه تا اینجای مطلب با ما همراه بودید مایه مباهات ماست و امیداواریم این مطلب مفید واقع شود .

دوستدارشما : نوکس پلاس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *