نوکس پلاس
چطور میشه درآمد حاصل از استریم را از یوتیوب و توییچ برداشت کرد ؟

چطور میشه درآمد حاصل از استریم را از یوتیوب و توییچ برداشت کرد ؟

این روزها در سراسر جهان بسیاری از افراد  به استریم کردن ، کسب درآمد دلاری و بالا بردن سطح کار خود تا حد جهانی می پردازند . منابع زیادی برای انجام این کار و کسب درآمد بالا از آن وجود دارد .در حال حاضر توییچ با بیش از ۳.۸ میلیون استریمر در سراسر دنیا و میانگین ۱۵ میلیون بازدید روزانه ، یکی از پربازدیدترین سرویس استریمینگ زنده است. این سرویس علاوه بر تولید محتوا، برای کاربران خود فرصت کسب درآمد را فراهم کرده است. این ابزار به مخاطبان و بینندگان اجازه می‌دهد تا از میان قریب به ۴ میلیون تولید کننده محتوا، اقدام به جستجو، انتخاب و تماشای محتوای مورد علاقه خود به صورت رایگان، نمایند. یکی دیگر از خفن ترین و پرمخاطب ترین برنامه های استریمینگ زنده در جهان ، برنامه یوتیوب است ؛ که کاربران می توانند از طریق امکانات موجود در آن به کسب درآمد بپردازند .اما آیا کاربران ایرانی نیز می توانند از طریق این دو پلتفرم پرطرفدار استریم کرده و به درآمدهای آن چنانی دست یابند ؟ در کل روش برداشت درآمد استریم به چه صورت است ؟ و از چه طریقی می توان به این درآمد رسید ؟ برای پاسخ به این سوال و کسب اطلاع کامل در این باره ، آموزش روش برداشت درآمد استریم در نوکس پلاس را از دست ندهید و تا انتهای این مطلب با ما در نوکس پلاس ، مرجع اصلی خرید یوسی پابجی موبایل همراه باشید .

برداشت درآمد یوتیوب - نوکس پلاس

چالش‌های نقد کردن ارزی درآمد گیمرها و استریمرهای ایرانی :

یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی استریمرها و گیمرهای ایرانی بعد از دست و پنجه نرم کردن با اینترنت بسیار ضعیف و فیلترینگ ، نحوه نقد کردن درآمدهای ارزی است و برداشت درآمد استریم است . بسیاری از گیمرهای حرفه ای و باانگیزه حتی با وجود تهیه تجهیزات پیشرفته برای گیمینگ یا استریمینگ باز هم قید درآمد ارزی را می‌زنند و فقط برای سرگرمی به این کارها  می پردازند. عدم اعتماد به پلفترم‌های فعال در ایران و کمبود شناخت صحیح از مجموعه‌های حرفه‌ای برای نقد کردن از جمله چالش هایی است که کاربران ایرانی با آن روبه رو هستند.

روش‌ نقد کردن درآمد ارزی متداول در میان سایر گیمرها :

گیمرهای خارجی با استفاده از صرافی‌های آنلاین یا اپلیکیشن‌های تبدیل ارز می‌توانند درآمد ارزی خود را نقد کنند؛اما چنین امکانی برای کاربران ایرانی فراهم نیست. درآمد ارزی گیمرها در ایران می‌تواند با تکیه بر خدمات ویژه مجموعه حرفه‌ای ومجرب نیک پرداخت به ثمر برسد. برای نقد کردن درآمدهای دلاری فقط درعرض نیم‌ساعت و با کمترین کارمزد کافی است وارد بخش نقد کردن درآمد ارزی در نیک پرداخت شوید یا بنر زیر را کلیک کنید.

بیشتر بخوانید :  آموزش کپی کردن آیدی اکانت پابجی نیو استیت + ویدیو

روش برداشت درآمد استریم از یوتیوب در ایران :

سوال بسیاری از کاربران ایرانی این است که چگونه می توان درآمد حاصل از استریم در توییچ و یوتیوب را برداشت کرد ؟ برای برداشت درآمد استریم در ایران ما سه روش بسیار کاربردی و موثر برای این کار را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم :

۱)موضوع را با آشنایان مقیم خارج خود در میان بگذارید: دوست یا فامیل شما که در کشوری غیر از ایران ساکن هستند امکان افتتاح حساب ادسنس را دارند، از این رو می‌توانید برای حل مشکل برداشت و طی کردن سریع تر روند برداشت درآمد استریم از یوتیوب در ایران از آن‌ها کمک بگیرید.

۲)سفر و اقامت : انجام این روش برای درصد محدودی از کاربران ایرانی امکان پذیر است . سفر به کشوری مثل ترکیه و افتتاح حساب در آنجا و دریافت اقامت‌های تحصیلی یا کار یک روش برای رهایی از این محدودیت است که البته شاید با توجه به هزینه‌های آن به صرفه نباشد. اما روش بسیار موثری در برداشت درآمد استریم از یوتیوب و توییچ است .

۳)شرکت های واسطه (MCN)  : شرکت ها و افرادی که در خارج از ایران دفتر یا حساب دارند می‌توانند این خدمات را در ازای دریافت کارمزد به شما ارائه دهند.

– به نکات زیر توجه کنید :

  • در مورد روش اول: مشکلات مالیاتی ممکن است باعث دردسر جدی برای دوست یا فامیل شما ایجاد کند. به هر حال اگر مایل بودید که این روش را در پیش بگیرید ، پیشنهاد می کنیم قبل از انجام این موضوع را با شخص مدنظر خود در میان بگذارید .
  • در خصوص روش دوم : از نظر ما صرفا برای دریافت درآمد یوتیوب به صرفه نیست دست به چنین اقدامی بزنید ولی اگر در برنامه‌های آینده‌ی شما سفر به کشور خارجی و اقامت و زندگی در آن وجود دارد می‌توانید به طور جدی به آن فکر کنید.
  • و اما در خصوص روش سوم : این روش که متداول ترین روش برای برداشت درآمد استریم یوتیوب در داخل ایران است برای به کار گیری آن حتما نکات زیر را با دقت مطالعه کرده و به آن ها توجه داشته باشید .

برداشت درآمد استریم - نوکس پلاس

شرکت های ام سی ان (MCN: Multi Channel Network) یا شرکت‌ها و اشخاص واسطه ارزی

خوب است بدانید فعالیت این شرکت ها از نظر گوگل قانونی و پذیرفته شده است و در کل جهان شرکت های MCN فعال هستند چرا که ماموریت اصلی آنها دریافت پول و انتقال نیست بلکه و ظیفه آن ها بهینه کردن رسانه و افزایش درآمد تبلیغاتی است؛ چرا که فعالیت در یوتیوب بسیار تخصصی است و شاید بهتر باشد صاحب کانال روی تولید محتوا تمرکز کند و فعالیت های مربوط به حفاظت از مالیکت و کپی رایت محتوا و روش های بازاریابی و رشد کانال را به شرکت MCN بسپارد. اما در ایران  به علت محدودیت و تحریم اعمال شده ، نقش دریافت و انتقال پول در شرکت های واسطه پر رنگ تر است و معمولا شرکت ها به همین یک کار می پردازند. البته اخیرا  به خاطر رشد یوتیوب فارسی چند شرکت جدید در بازار وجود دارند که سایر خدمات متداول MCN ها را نیز ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید :  تنظیمات پابجی موبایل مناسب گوشی شما ! #پلوپلیرشو ؛ قسمت 1 !

برداشت درآمد استریم یوتیوب به چه صورت است؟

-در مرحله اول شرکت MCN دعوت خود را برای شما ارسال خواهد کرد، شما باید وارد ایمیل خود شده و این دعوت را در صورت تمایل قطعی قبول کنید.
-در مرحله بعدی وارد یوتیوب و بخش درآمدزاییmonetization شوید و قوانین و شرایط یوتیوب پارتنر را قبول کنید. سپس در بخش دوم یعنی setup google Adsense انتخاب کنید که آیا اکانت گوگل ادسنس دارید و یا خیر .
-درصورتی که اکانت گوگل ادسنس دارید وارد صفحه ای خواهید شد که باید ایمیلی که به گوگل ادسنس متصل است را انتخاب کنید، در مرحله بعدی اطلاعات حساب ادسنس شما به صورت کامل نمایش داده خواهد شد.
– در پایین صفحه گزینه accept association  را مشاهده خواهید کرد که باید بر روی آن کلیک کنید و صحت اطلاعات را تایید کنید.
-درنهایت پس از تکمیل تمامی مراحل و موفقیت آمیز بودن روند، اطلاعات شما قابل مشاهده خواهد بود.با اتمام تمامی مراحل، اتصال گوگل ادسنس به کانال یوتیوب موفقیت آمیز بوده است.

دریافت درآمد توییچ - نوکس پلاس

کارمزد این شرکت‌ها برای نقد کردن درآمد یوتیوب چقدر است؟

دریافتی این شرکت‌ها و افراد واسطه خدمات ارزی و یا MCNها برای انتقال درآمد کانال یوتیوب شامل دو بخش است:
1)کارمزد و حق الزحمه خود شرکت برای نقد کردن درآمد یوتیوب
2)مالیات حساب بانکی کشور خارجی
نکته مهم:  در وهله اول به طور شفاف از شرکت سوال کنید که درصد پیشنهادی شامل مالیات هم می شود یا نه؟ و رقم خالص دریافتی شما پس از کسر مالیات و کارمزد و هزینه تراکنش صرافی چقدر است؟ با توجه به بررسی‌های ما شرکت ها معمولا در بازه ۲۰ تا ۴۰ درصد از یوتیوبرها تقاضا می‌کنند و این رقم بسته به کشوری که در آن  اقامت دارند و حاشیه سودی که برای خودشان در نظر گرفته‌اند متفاوت است.
بسته های تخفیفی خرید یوسی پابجی موبایل و سی پی کالاف دیوتی فروشگاه نوکس پلاس را از دست ندهید . برای خرید آسان یوسی پابجی موبایل و سایر تجهیزات گیمینگ در ایران فقط کافی است به قسمت فروشگاه نوکس پلاس مراجعه فرمایید .
دوستدار شما : نوکس پلاس .

به این مطلب امتیاز دهید
مقالات مرتبط
پاسخ دهید
سبد خرید نوکس پلاس
دسته بندی ها نوکس پلاس
حساب کاربری نوکس پلاس