نوکس پلاس
استفاده از ایرپاد (Airpods) برای بازی و گیمینگ مناسب است ؟ معرفی 10 ایرپاد گیمینگ برتر !

استفاده از ایرپاد (Airpods) برای بازی و گیمینگ مناسب است ؟ معرفی 10 ایرپاد گیمینگ برتر !

ایرپاد چیست؟

قابلیت شنیدن صدا‌های خروجی از وسایل الکترونیکی به صورت خصوصی، آپشنی بود که هدفون‌ها و هندزفری‌ها به ارمغان آورده بودند. بدین ترتیب در اماکن عمومی حریم شخصی افراد حفظ می‌شد. از دیگر سو این وسیله‌ها مانع از به وجود آمدن آلودگی صوتی و ایجاد مزاحمت برای سایرین نیز می‌شدند. مانند همه‌ی اقلام دیگری که تکنولوژی‌های به‌روز سبب تولید بهینه‌ی آن‌ها شده است، فناوری ساخت این وسیله‌ها نیز در مسیر بهبود و تکامل قرار گرفته است. این روزها برای رسیدن به این منظور می‌توان از وسیله‌های کم‌حجم‌تری تحت عنوان ایرپاد استفاده کرد. از بارزترین ویژگی‌های ایرپادها این است که استفاده از آن ها بدون سیم میسر شده است. درگاه خروجی صدا در گوشی و یا کامپیوتر، یک جک 3.5 میلی متری بود که اکنون در بسیاری از دستگاه‌های جدید حذف شده است. حذف این دستگاه باعث حذف شدن سیم‌های مربوطه نیز شده است (مثلا سیم AUX یا سیم هندزفری). بنابراین کاربران رو به استفاده از هدفون‌های بلوتوثی و ایرپادها آورده‌اند.

کاربرد ایرپاد با توجه به حذف سیم رابط ، بسیار آسان‌تر و گسترده‌تر از وسیله‌های مشابه آن است. بعضی اوقات سیم رابط می‌تواند بسیار دست و پا گیر باشد. همچنین نگهداری و حمل آن نیز به فضای بیشتری نیاز دارد. گذشته از این موارد نمی‌توان به این اشاره نکرد که پیچ خوردن و در هم تنیدگی این سیم، مشکلی است که همه‌ی ما به چشم دیده‌ایم! ایرپاد در واقع گونه‌ای از هدفون‌های بی‌سیم است که از طریق بلوتوث به دستگاه تلفن همراه شما متصل می‌شود. اولین بار این محصول را کمپانی اپل در سال 2016 و در کنار گوشی آیفون 7 به بازار عرضه کرد. در سال 2018، ایرپاد توانست عنوان پرفروش‌ترین محصول جانبی اپل را به خود اختصاص دهد.

در ادامه با نوکس پلاس ، مرجع تخصصی خرید یوسی پابجی موبایل و خرید cp کالاف دیوتی موبایل در معرفی این گجت پرکاربرد و محبوب ، همراه باشید …

 

ایرپاد
ایرپاد

ایرپاد چه کارایی‌هایی دارد؟

حال که در مطالب فوق به پرسش ایرپاد چیست پاسخ داده شد بهتر است کاربردهای آن را بیشتر بررسی کنیم. ایرپاد را می‌توان از طریق بلوتوث به همه‌ی گجت‌های ساخت شرکت اپل و سایر شرکت‌هایی که از بلوتوث نسخه 4.0 به بعد پشتیبانی می‌کنند، متصل کرد. کافی است در حین روشن بودن بلوتوث یکی از گجت‌ها (موبایل، لپتاپ و …)، درب ایرپاد را باز کنید تا یک پنجره روی صفحه نمایش شما نشان داده شود. پنجره‌ای که از شما می‌پرسد آیا می‌خواهید دستگاه خود را به ایرپاد connect کنید یا خیر. در صورت جفت شدن این دو وسیله با هم، می‌توانید همه‌ی محتواهای شنیداری را به راحتی از طریق ایرپاد خود بشنوید. محتواهایی از جمله موزیک، صدای ویدئو، مکالمه با مخاطبان و یا صداهای مربوط به بازی‌های آنلاین.

برای مورد آخر، نوع ویژه‌ای از ایرپاد به بازار آمده است که آن را با نام ایرپاد گیمینگ می‌شناسیم. همان طور که از نام این محصول برمی‌آید ایرپاد گیمینگ برای شنیدن صداها حین انجام بازی ساخته شده است. طراحی این محصول به گونه‌ای است که صداها را واقعی‌تر به گوش گیمر می‌رساند و او را در زمینه‌ی داشتن یک تجربه‌ی واقعی‌تر از بازی، همراهی می‌کند. چیزی که برای یک گیمر از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع شنیدن صداهای بازی با کیفیت بالا می‌تواند در برد بازی تاثیر مستقیمی داشته باشد. در ادامه به بررسی مفصل‌تر ایرپاد مخصوص بازی می‌پردازیم.

 

بیشتر بخوانید :  معرفی و بررسی مشخصات شیائومی 13 و 13پرو ، پرچمداران جدید شیائومی !

چه مشخصه‌هایی را می‌توان در ایرپاد گیمینگ یافت؟

در مورد مشخصه‌ها و ویژگی‌های ایرپاد گیمینگ باید گفت که این مدل از ایرپادها همه‌ی ویژگی‌های ایرپادهای معمولی را به علاوه‌ی یک مجموعه از آپشن‌های ویژه ارائه می‌دهند. همه‌ی ایرپادها دارای باتری هستند و باید شارژ شوند. این امر از طریق یک کابل لایتنینگ به USB-C صورت می‌پذیرد. گرچه برخی از ایرپادها بدون نیاز به سیم (به صورت وایرلس) شارژ می‌شوند. طبیعتا زمان شارژ کوتاه‌تر، یکی از ویژگی‌هایی است که به چشم بسیاری از کاربران می‌آید. همچنین زمان نگهداری شارژ مساله‌ای جداگانه و به میزان اهمیت مساله‌ی اول است. معمولا زمان نگهداری شارژ 3 الی 5 روز برای یک ایرپاد مخصوص بازی، زمان مطلوب و مناسبی است. پر واضح است که هر چه زمان استفاده از این محصول بیشتر و طولانی‌تر باشد، شارژ آن نیز با سرعت بیشتری به اتمام می‌رسد.

 

ایرپاد گیمینگ
ایرپاد گیمینگ

محدوده عملکرد ایرپاد گیمینگ نیز مانند سایر ایرپادها یکی از ویژگی‌هایی است که باید به آن توجه کرد. در بیشتر ایرپادها این محدوده چیزی حول و حوش 10 متر است. سایر ویژگی‌های ایرپاد گیمینگ را می‌توان این‌گونه برشمرد:

  • میزان تاخیر پایین: همان طور که می‌دانید زمان در همه‌ی مسائل اهمیت بالایی دارد. در امر گیمینگ این مساله به اوج اهمیت می‌رسد. هر گونه تاخیری در واکنش به حرکات و تصمیمات رقبا می‌تواند موجب باخت شما شود. علاوه بر سرعت اینترنت و سایر مواردی از این دست که در بالا رفتن سرعت و عدم تاخیر نقش دارند، باید مواظب تاخیری باشید که ناشی از شنیدن صدای بازی است. از همین رو انتخاب ایرپاد گیمینگی که تاخیر نداشته باشد بسیار مهم است.
  • حساسیت بالا: ایرپادی که از حساسیتی بالا نسبت به همه‌ی صداها برخوردار باشد می‌تواند به کیفیت بازی شما بیفزاید. بسیاری از ایرپادهای گیمینگ این قابلیت را دارند که نویزها و صداهای مزاحم را بگیرند.
  • کیفیت خوب صدا: یک ایرپاد مخصوص بازی می‌تواند به حفظ سلامت گوش‌های شما و عدم آسیب رسیدن به شنواییتان موثر باشد.
  • راحتی در گوش: اینکه ایرپاد شما به درستی در گوشتان جا بگیرد یکی از ویژگی‌های مثبت آن است. یک ایرپاد گیمینگ خوب را می‌توان به راحتی در گوش جا داد و از آن خارج کرد. بهتر است سطح ایرپاد صاف و صیقلی و بدون گوشه‌های تیز باشد.
  • وزن پایین: کم وزن بودن ایرپاد باعث می‌شود که گوش‌های شما دیرتر خسته شود.

 

معرفی انواع ایرپاد گیمینگ؛ 10 ایرپاد برتر

لازم به ذکر است که علاوه بر کمپانی اپل، بعضی از کمپانی‌های دیگری نیز که در زمینه‌ی تولید محصولات مربوط به تکنولوژی فعالیت می‌کنند، دست به ساخت هدفون‌ها و هندزفری‌های بی‌سیم زده‌اند. برخی از این محصولات در زمره‌ی بهترین‌ها قرار گرفته‌اند. در ادامه به شناساندن 10 ایرپاد گیمینگ برتر می‌پردازیم:

  1. مدل Apple AirPods Pro: کیفیت صدای این دستگاه عالی است و نویزها را به خوبی حذف می‌کند. اما برای دستگاه‌های اندرویدی به خوبی کار نمی‌کند.
  2. مدل Jabra Elite 75T: علاوه بر کیفیت صدای بالا، می‌توان به دوام طولانی مدت باتری این محصول نیز اشاره کرد.
  3. مدل 1More Quad Driver: صدای عالی این محصول بارزترین ویژگی آن است.
  4. مدل Bose SoundSport Wireless: صدای این محصول بی‌نظیر است و به راحتی در گوش جا می‌گیرد.
بیشتر بخوانید :  پرطرفدارترین بازی های موبایلی سال 2022 کدامند ؟ معرفی و بررسی ...

انواع ایرپاد
انواع ایرپاد


همچنین:

  1. مدل Skullcandy Push Ultra: دارای ردیاب داخلی بوده و در مقابل آب مقاوم است.
  2. : مدل Beats by Dre PowerBeats Pro: با همه‌ی گوشی‌ها از اعم از اندروید و اپل هماهنگ می‌شود و عمر باتری آن طولانی است.
  3. مدل Apple AirPods New Generation: عمر باتری طولانی دارد.
  4. مدل Samsung Galaxy Buds Plus: به صورت بی‌سیم شارژ می شود و صدای فوق‌العاده‌ای دارد.
  5. مدل Anker SoundCore Liberty Air 2: قیمت مناسب دارد.
  6. مدل Razer Hammerhead True Wireless Pro: قادر است نویز فعال را حذف کند.

بسته به بودجه‌ای که در نظر دارید برای خرید ایرپاد گیمینگ صرف کنید، می‌توانید از میان موارد فوق و سایر گزینه های موجود در بازار انتخاب کنید و با به کارگیری آنها لحظات به یادماندنی در پابجی موبایل را رقم بزنید .

یادتون نره ! توی نوکس پلاس یوسی پابجی موبایل رو میتونید با ارزانترین قیمت و واریز زیر 30 دقیقه خریداری کنید !

نوکس پلاس – Noxplus.ir

3.4/5 - (5 امتیاز)
مقالات مرتبط
پاسخ دهید
سبد خرید نوکس پلاس
دسته بندی ها نوکس پلاس
حساب کاربری نوکس پلاس