آموزش کپی ایمیل و رمز اکانت کالاف دیوتی موبایل - فروشگاه نوکس

در واقع برای کپی کردن رمز و ایمیل اکانت کالاف دیوتی موبایل روش قطعی وجود ندارد اما ما در این آموزش به بررسی روشی میپردازیم که به احتمالا ۸۰% به کار شما خواهد آمد . تمام ایمیل هایی که به آنها مشکوک هستید و اطلاع ندارید کدام یک دقیقاً متصل به اکانت اکتیویژن شماست را لیست کنید و ادامه راه را با ما همراه باشید .

ابتدا وارد سایت کالاف دیوتی موبایل به آدرس callofduty.com/mobile شوید و با کلیک روی سه خط سمت راست بالا وارد منو شوید و روی گزینه آخر یعنی Sign up کلیک کنید تا وارد صفحه ثبت نام سایت کالاف موبایل بشوید .

آموزش کپی ایمیل و رمز اکانت کالاف دیوتی موبایل  - فروشگاه نوکس

در صفحه باز شده در قسمت ایمیل شروع کنید و به نوبت ایمیل هایی که لیست کردید را وارد کنید . اگر با وارد کردن ایمیلی نوشته قرمز That email address is already in use نمایان شد یعنی این ایمیل همان ایمیلی است که به اکانت کالاف دیوتی موبایل شما متصل است . اکنون شما متوجه شدید ایمیل کدام است و شک شما برطرف شد و شما ۵۰% راه را با موفقیت طی کردید .

آموزش کپی ایمیل و رمز اکانت کالاف دیوتی موبایل  - فروشگاه نوکس

حالا شما باید این ایمیل را در گوشی خود داشته باشید تا بتوانید به صندوق دریافت ایمیل در Gmail دسترسی داشته باشید ؛ لذا اگر رمز جیمیل را فراموش کرده اید از قسمت بازیابی رمز گوگل رمز آن را به روش های مختلف بازیابی کنید و در نهایت به صندوق ایمیل آن وارد شوید چرا که بدون دسترسی به این صندوق این روش برای شما کاربردی نخواهد داشت .

حالا به سایت کالاف دیوتی موبایل بازگردید و در همان صفحه Sign up ، با کلیک بر روی نوشته پایین آبی رنگ Sign in وارد صفحه لاگین شوید . در صفحه لاگین با کلیک روی نوشته آبی رنگ Need Help ? وارد صفحه بازیابی رمز اکانت شوید .
در صفحه باز شده ایمیل خود را وارد کنید و دکمه Submit را بفشارید . پس از زدن این دکمه با نوشته ای مواجه میشوید که معادل فارسی آن یعنی اگر ایمیلی که وارد کردید واقعی باشد و در سایت ما ثبت شده باشد ، ما ایمیل حاوی لینک بازیابی رمز اکانت را برای شما ارسال کردیم .

آموزش کپی ایمیل و رمز اکانت کالاف دیوتی موبایل  - فروشگاه نوکس

حالا وارد برنامه Gmail شوید و میبینید که ایمیل کالاف دیوتی برای شما ارسال شده است . آن را باز کنید و دکمه Reset your password را بفشارید . در صفحه ای که باز میشود رمز دلخواه خود را در هردو قسمت وارد کنید و آن را یادداشت کنید که آن را گم نکنید . حالا شما هم ایمیل و هم رمز اکانت خود را دارید و به راحتی میتوانید از فروشگاه نوکس ، فرایند خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل خود را کامل کنید . همچنین ما در نوکس مگ آموزش خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از فروشگاه نوکس را قرار داده ایم که میتوانید از آن استفاده کنید . ما در نوکس مگ آموزش های متنوعی اعم از آموزش خرید یوسی و خرید nc را قرار داده ایم که در صورت نیاز کاربران از آن استفاده نمایند .

خرید سی پی از فروشگاه نوکس

همانطور که میدانید فروشگاه نوکس ارائه دهنده سی پی کالاف دیوتی موبایل با ارزانترین تعرفه و سریعترین واریز است که با حذف واسطه ها ، قیمت هایی باور نکردنی را روی محصولات گذاشته است و به زودی و به لطف و محبت شما عزیزان مرجع خرید cp ایران خواهد شد .

از اینکه تا اینجای مطلب مارا همراهی فرمودید مایه مباهات و افتخار ماست و امیدواریم این مطلب مفید واقع شود .

دوستدار شما : فروشگاه نوکس

۴.۵/۵ - (۴ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *