نوکس پلاس
قاتلان دوربین پرچمداران ظاهر شدند ! سری P60 هواوی رونمایی شد … بررسی تخصصی

قاتلان دوربین پرچمداران ظاهر شدند ! سری P60 هواوی رونمایی شد بررسی تخصصی

هواوی سرانجام در رویدادی که وعده ی آن را داده بود از نسل جدید محصولات خود رونمایی کرد. گوشی های هواوی P60 که شامل سه عضو می‌شود، نسل جدید پرچمداران این شرکت هستند که در مراسم اخیر هواوی از آن‌ها رونمایی شد .محصولات جدید و جذاب هواوی شامل Huawei P60 نسخه استاندارد، Huawei P60 Pro و Huawei P60 Art می‌شود. نسخه Art اولین بار است که در این خانواده ظاهر شده و طراحی جدید و متفاوتی را به این سری به ارمغان آورده است.برای شناخت کامل قابلیت های این خانواده ی دوست داشتنی هواوی و کسب اطلاعات بیشتر در این باره در ادامه با نوکس پلاس ؛ مرجع معتبر خرید یوسی پابجی موبایل و سی پی کالاف دیوتی موبایل در ایران همراه باشید …

مشخصات سری هواوی P60

هواویP60 - مشخصات - نوکس پلاس

نمایشگر : شرکت بزرگ هواوی برای هر سه محصولات جدید خود، از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی LTPO OLED با وضوح ۱۲۲۰ × ۲۷۰۰ پیکسل (+FHD) استفاده کرده که قادر است رفرش‌ریت خود را از ۱ تا ۱۲۰ هرتز نیز تغییر دهد.
حسگراثر انگشت : حسگر اثر انگشت گوشی های هواوی P60 در زیر صفحه نمایشگر آن تعبیه شده است .
سیستم عامل  : جالب است بدانید که هر سه گوشی هواوی P60 از سیستم‌ عامل هارمونی  OS 3.1 و استاندارد  بهره می‌برند.

p60 pro هواوی - نوکس پلاس

مقاومت و گواهی ها : گوشی های سری p60 هواوی از گواهی IP68 برخوردار هستند و در مقابل قطرات آب و گرد و غبار از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند .
دوربین : گوشی‌های سری P60 هواوی مانند سری Mate 50، از فناوری عکس‌برداری XMAGE برخوردار هستند. به نظر می‌رسد که سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX888 سونی با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX858 با زاویه دید بسیار گسترده در گوشی P60 Pro ترکیب می‌‎شود. دوربین سوم به حسگر تله‌فوتوی ۶۴ مگاپیکسلی OV64B مجهز شده است. در هر سه گوشی ، با یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی  روبه رو هستیم که از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برند. این سنسور می‌تواند گشودگی دیافراگم خود را با توجه به نور محیط بین بازه‌ی f/1.4 تا f/4.0 تغییر بدهد. این دوربین همچنین قادر است در وضوح ۴K فیلم‌برداری کند. مدل‌های پرو و استاندارد از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق‌عریض هم بهره می‌برند اما برای مدل Art اندازه‌ی این سنسور ۴۰ مگاپیکسلی است. دوربین تله‌فوتو در مدل استاندارد سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/3.4 و زوم اپتیکال ۵ برابری دارد در حالی که این سنسور در دو مدل پرو و Art به ۴۸ مگاپیکسل ارتقا پیدا کرده اما میزان زوم آن از ۵ به ۳٫۵ کاهش پیدا می‌کند. هرچند این دوربین می‌تواند تا ۱۰۰ برابر به صورت دیجیتال زوم کند.همچنین لنز تله به کار رفته در P60 Pro و P60 Art دارای گشودگی دیافراگم f/2.1 بوده که می‌تواند در عکاسی شب بهتر از رقبا عمل کند. هواوی گفته است که ماژول جدید بزرگترین میزان نور را ثبت می‌کند که ادعای بزرگی به شمار می‌آید. این سنسور دارای لرزشگیر سه محوره نیز می باشد. جالب است بدانید که هواوی همچنین اعلام کرده است که گوشی‌های سری p60  به موتور پردازش جدیدی به نام XD Fusion Pro مجهز شده‌اند که می‌تواند بافت اشیا را شبیه به بافتی که چشم انسان آن را درک می‌کند، بازتولید کند که پیشرفت و فناوری چشم گیری به حساب می رود .
پردازنده : به عنوان قلب تپنده در گوشی‌های سری هواوی P60  میتوان به برخورداری از اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ اشاره کرد ؛ که نسخه‌ی ۴G اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ است. هر سه گوشی جدید هواوی دارای چیپست Snapdragon 8+ 4G کوالکام هستند که یک نسخه مخصوص از Snapdragon 8+ Gen 1 بوده که فقط از 5G پشتیبانی نمی‌کند.
باتری :اگرچه ظرفیت باتری دو مدل استاندارد و پرو هواوی  ۴۸۱۵ میلی‌آمپر است اما سرعت شارژر آن‌ها به ترتیب به ۶۶ و ۸۸ وات می‌رسد.  اما مدل Art  یک باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد (با شارژر ۸۸ واتی) که از جنس سیلیکون کربن بوده و تراکم انرژی به مراتب بیشتری از نمونه‌های لیتیوم یونی دارد.
رنگبندی هواوی P60 :هواوی P60 و P60 پرو در رنگ‌های بنفش، مشکی، سبز تیره و یک مدل محدود سفید به فروش می‌رسد اما مدل Art در رنگ‌های آبی‌مشکی و طلایی به فروش می‌رسد ؛ که پس از عرضه شما عزیزان می توانید با توجه به هر نوع سلیقه ای که دارید ، مدل دلخواه خود را خریداری کنید .

بیشتر بخوانید :  اعضای شرکت سهامی عام

رنگهای p60 pro هواوی - نوکس پلاس

ارتباط ماهواره‌ای در گوشی هواوی P60 :

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه و جذاب در سری هواوی P60  ،امکان ارسال و دریافت پیام ماهواره‌ای Beidou است. این امکان برای زمانی وجود دارد که سیگنال‌‌های زمینی در دسترس نیستند و از طریق ماهواره امکان ارسال و دریافت پیام متنی وجود دارد. با این ویژگی بسیار خفن شما می‌توانید در نقاط دور افتاده به راحتی با ماهواره‌ها ارتباط برقرار کنید و پیامک ارسال کنید و یا حتی پیامک هایی را نیز دریافت کنید ! البته این قابلیت فعلا به چین محدود است.

قیمت سری هواوی P60 :

لیست قیمت خرید این گوشی‌های جدید و خفن شرکت هواوی  به شرح زیر است:

  • هواویP60 :مدل ۱۲۸ گیگابایتی ۴۴۸۸ یوآن (۶۵۷ دلار) – مدل ۵۱۲ گیگابایتی ۵۹۸۸ یوآن (۸۷۷ دلار)
  • هواوی P60 پرو: مدل ۲۵۶ گیگابایتی ۶۹۸۸ یوآن (۱۰۲۳ دلار) – مدل ۵۱۲ گیگابایتی ۷۹۸۸ یوآن (۱۱۷۰ دلار)
  • هواوی P60 Art: مدل ۵۱۲ گیگابایتی ۸۹۸۸ یوآن (۱۳۱۶ دلار) – مدل ۱ ترابایتی ۱۶۱۰ دلار

قیمت مدل پایه از ۸۷۷ دلار، مدل پرو از ۱۰۲۳ دلار و مدل آرت از ۱۶۱۰ دلار شروع می‌شود که نشان می‌دهد هوآوی برای این مدل ارزش بسیار بالاتری قائل است. اما مدل آرت تنها در دو رنگ عرضه می‌شود ولی مدل پرو و مدل پایه از تنوع رنگی جذاب و متنوع تری  برخوردارند که در قسمت رنگبندی به آن ها اشاره کردیم.

از چه تاریخی می توان گوشی هواوی P60 را خریداری کرد ؟

فروش نسخه استاندارد و پرو از 30 مارس (10 فروردین) در کشور چین آغاز می‌شود. اما نسخه پرو آرت از 7 آپریل (18 فروردین) به فروش خواهد رسید. گرچه در حال حاضر خبر قطعی به خصوص برای امکان عرضه ی آن در ایران، نیست اما انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک در خصوص عرضه جهانی این گوشی‌ها اطلاعاتی منتشر شود و امکان خرید و استفاده از این قاتلان دوربین پرچمداران هواوی برای تمامی شما عزیزان فراهم شود .
نظر شما در خصوص قابلیت های این خانواده ی جذاب و دوست داشتنی هواوی چیست ؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران نوکس پلاس به اشتراک بگذارید .
فراموش نکنید که نوکس پلاس فضایی کاملا امن با پشتیبانی و پاسخگویی ۲۴ ساعته را برای خرید یوسی پابجی موبایل و خرید سی پی کالاف دیوتی ، با بهترین و ارزان ترین قیمت را برای شما عزیزان فراهم ساخته است . تخفیفات نوکس پلاس را از دست ندهید …

4/5 - (4 امتیاز)
مقالات مرتبط
پاسخ دهید
سبد خرید نوکس پلاس
دسته بندی ها نوکس پلاس
حساب کاربری نوکس پلاس