نوکس پلاس
بهترین اپلیکیشن های کاربردی سال 2022 کدامند ؟ معرفی کاربرد و ویژگی ها …

بهترین اپلیکیشن های کاربردی سال 2022 کدامند ؟ معرفی کاربرد و ویژگی ها

هر ساله مجموعه‌ای از برنامه‌های جدید – در انواع و اقسام زمینه‌های گوناگون – پا به عرصه‌ی رقابت می‌نهند. در این نوشتار قصد داریم به بررسی سه دسته از این برنامه‌ها بپردازیم و برنامه‌های کاربردی اندروید، برنامه‌های کاربردی آیفون و برنامه‌های کاربردی برای گوشی سامسونگ در سال 2022 را به شما معرفی کنیم. شاید بهترین برنامه‌ی کاربردی در نظر هر فردی متفاوت از نظر و سلیقه‌ی سایرین باشد. این مساله دقیقا به نوع فعالیت‌های غالب ما بازمی‌گردد. مثلا اگر از یک عکاس بخواهیم برنامه‌های کاربردی اندروید را نام ببرد، قطعا آن‌چه که او معرفی خواهد کرد در زمینه‌ی ویرایش عکس خواهد بود. بنابراین در ادامه با نوکس پلاس ، مرجع اصلی خرید یوسی پابجی موبایل در ایران به معرفی اپلیکیشن‌هایی می‌پردازیم که از کلیت بیشتری برخوردار هستند و به طور عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برنامه‌های کاربردی اندروید در سال 2022

با توجه به گستردگی استفاده از گجت‌هایی که دارای سیستم عامل اندروید هستند، ابتدا به معرفی برخی از برنامه‌های کاربردی اندروید می‌پردازیم. برنامه‌های کاربردی معرفی شده در این لیست، آن دسته از اپلیکیشن‌هایی هستند که از جانب کاربران امتیاز بالایی به آن‌ها تعلق گرفته است. به عنوان اولین برنامه‌ی اندرویدی به برنامه‌ی Lockwatch – Thief که یک اپلیکیشن امنیتی است اشاره می‌کنیم. عملکرد این اپلیکیشن به این صورت است که از شخصی که قصد دارد قفل گوشی اندرویدی شما را باز کند، به صورت پنهانی عکس می‌گیرد. سپس عکس شخص مذکور را همراه با لوکیشن او به ایمیل شما ارسال می‌کند.

برنامه‌های کاربردی اندروید

دومین مورد از برنامه‌های کاربردی اندروید، Guerrilla Mail نام دارد. این برنامه امر پاک کردن نامه‌های الکترونیکی اسپم و ایمیل‌های مربوط به بازاریابی را به عهده می‌گیرد. Guerrilla Mail بیشتر به درد افرادی می‌خورد که برای انجام امور کاری و روزمره‌ی خود، بسیار با ایمیل سر و کار دارند.
جایگاه بعدی به Microsoft Office تعلق می‌گیرد. نسخه‌ی اندرویدی این برنامه‌ی پرکاربرد و مفید، تلفیقی است از اپلیکیشن‌های ورد، پاورپوینت و اکسل. همه‌ی کارهای قابل انجام بر روی نسخه‌ی کامپیوتری این برنامه‌ها را می توان روی این نسخه‌ی اندرویدی نیز انجام داد.
مدیریت فایل‌های گجت‌های اندرویدی را نیز می‌توان به وسیله‌ی اپلیکیشن Simple File Manager Pro انجام داد. این اپلیکیشن از طریق رابط کاربری ساده‌ی خود کمک شایانی به مدیریت حافظه توسط کاربران‌ می‌کند.
یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی اندروید 2022 Gboard است. این برنامه، کیبورد حرفه‌ای اندروید می‌باشد و امتیاز 4.5 را از طرفداران دریافت کرده است. علاوه بر امکان تایپ صوتی، یکی از جمله قابلیت‌های عالی این برنامه این است که امکان ترجمه‌ی متون را همزمان با نوشتن آن‌ها فراهم می‌کند و توسط یک هوش مصنوعی قوی پشتیبانی می‌شود.
دیگر برنامه‌ی اندرویدی خوب، اپلیکیشن Alarmy نام دارد. این آلارم هوشمند شما را واردار می‌کند که پس از بیدار شدن، از یک مکان خاص عکس بگیرید تا دوباره نخوابید! مکان مورد نظر را باید شخصا از پیش تعیین کنید. البته عکس گرفتن تنها روش خاموش کردن این آلارم نیست و می‌توانید راه‌های دیگری – مانند محاسبات ریاضی – را نیز انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید :  شیائومی 12T ؛ قاتل پرچمدار تازه نفس !

دیگر برنامه‌های اندرویدی برتر 2022

از دیگر برنامه‌های کاربردی اندروید می‌توان از اپلیکیشن ویژه‌ی اسکن 2022 cam scanner یاد کرد. این برنامه دو نسخه‌ی رایگان و پولی را ارائه می‌دهد که با‌لطبع امکانات نسخه‌ی پولی بیشتر است.
پیکس آرت (PicsArt) نیز یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی برای گجت‌های اندرویدی است. به وسیله‌ی این اپ می‌توانید تصاویر خود را از طریق به‌روزترین امکانات ویرایش کنید.
اگر به دنبال یک برنامه‌ی مدیریت زمان برای گوشی اندرویدی خود هستید، برنامه‌ی WaterDo را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
برنامه‌ی Nosh نیز برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند غذاها و داروهای خود را مدیریت کنند، عملکرد بی‌نظیری دارد. اگر می‌خواهید در حین اجرای موزیک رقص نور داشته باشید، برنامه‌ی Muviz Edge یک گزینه‌ی مناسب است.
با Classic Power Menu نیز می‌توانید دکمه‌های دستگاه هوشمند اندرویدی خود را شخصی سازی کنید. و در نهایت 2022 Kaspersky یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی اندروید و یک آنتی ویروس بسیار قوی است.

برنامه‌های کاربردی آیفون در سال 2022

پس از معرفی برنامه‌های کاربردی اندروید، حال نوبت به آیفون می‌رسد. اولین برنامه‌ای که برای آیفون‌دارها معرفی می‌کنیم مربوط به ساختن ویدئوهای حاوی جلوه‌های ویژه است. این برنامه FX Master Pro Mod نام دارد.
برنامه‌ی بعدی Drafts نام دارد و برای یادداشت برداری در گوشی‌های آیفون از هیچ گونه امکاناتی فروگذار نمی‌کند.
امروزه گوش دادن به پادکست‌های متنوع رواج فراوانی یافته است. برای مدیریت بهتر پادکست‌ها در آیفون می‌توان از برنامه‌ی Overcast استفاده کرد. در واقع Overcast یکی از برنامه‌های کاربردی آیفون است که به صورت رایگان عرضه می‌شود.

برنامه‌های کاربردی آیفون

از دیگر برنامه‌های کاربردی آیفون می‌توان به Microsoft Office اشاره کرد. ورد، اکسل و پاورپوینت در یک اپلیکیشن واحد مجتمع شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است.
اگر جزو کسانی هستید که به عکاسی علاقه دارید، بهتر است به فکر نصب برنامه‌ای باشید که به کمک آن بتوانید عکس‌های بهتری بگیرید. Photoshop Camera دقیقا این کار را برای شما انجام می دهد.
Unfold نیز برنامه‌ای است که به شما کمک می‌کند استوری‌های زیباتری بسازید.
و در آخر به کمک اپلیکیشن Strava Running and Cycling هم می‌توانید فعالیت‌هایی چون دویدن و دوچرخه سواری را ثبت کنید.

برنامه‌های کاربردی برای گوشی سامسونگ در سال 2022

پس از معرفی برنامه‌های کاربردی اندروید و آیفون حال به سامسونگ می‌پردازیم. می‌توانیم به وفور انواع مختلف گوشی‌های سامسونگ را در دست کاربران ببینیم. از گوشی‌های پرچمدار گرفته تا میان رده‌ها و پایین رده‌ها. کاربران محصولات این کمپانی کره‌ای می‌توانند از وجود برنامه‌های کاربردی برای گوشی سامسونگ نهایت استفاده را ببرند. در ادامه به برخی از بهترین‌های این زمینه اشاره می‌کنیم. برای ویرایش عکس  از چهار برنامه‌ی Photoshop Express، Photoshop Lightroom، Photoshop Mix و Photoshop Fix یاد می‌کنیم. به کمک این برنامه‌ها می‌توانید انواع ادیت‌های مد نظر خود را روی عکس‌هایتان انجام دهید. برای ویرایش فیلم‌های خود نیز می‌توانید از اپلیکیشن Quik بهره ببرید. همان‌طور که از نام این برنامه برمی‌آید سریع و هوشمند عمل می‌کند. کاربران سامسونگ می‌توانند برای داشتن محیطی زیباتر از اپلیکیشن نووا لانچر استفاده کنند. همچنین این افراد می‌توانند از صفحه کلید Gboard برای تایپ سریع استفاده کنند.

بیشتر بخوانید :  یوسی چیست و چه کاربردی دارد ؟ + آموزش تهیه از ارزانترین فروشگاه

برنامه‌های کاربردی برای گوشی سامسونگ

می‌توان بسیاری از برنامه‌های کاربردی اندروید را در دسته‌بندی اپلیکیشن‌های مناسب برای سامسونگ نیز قرار داد. زیرا سیستم عامل گوشی‌های سامسونگ، اندروید می‌باشد. در گوشی‌های سامسونگ اگر بخواهید عکس و مدارک را اسکن کنید یا PDF بسازید می‌توانید از Microsoft Lens استفاده کنید. سازندگان اپلیکیشن‌ها به فکر افراد ولخرج نیز هستند و برنامه‌ای کاربردی برای کنترل مخارج آن‌ها طراحی کرده‌اند. این برنامه، Pocketbook نام دارد و کاربران محصولات سامسونگ می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. در ضمن با برنامه‌ی کاربردی Ccleaner نیز می‌توان کش گوشی را پاک کرد و در نتیجه سرعت آن را بالا برد.

سایر برنامه‌های کاربردی  اندروید که در واقع برنامه‌های کاربردی برای گوشی سامسونگ عبارتند از:

  • اپلیکیشن Pushbullet برای مدیریت دقیق پیامک‌ها و سایر نوتیفیکیشن‌هایی که به دست کاربران سامسونگ می‌رسد.
  • اپلیکیشن AccuWeather برای پیش‌بینی وضعیت آب و هوا به صورت کاملا دقیق و همراه با جزئیات
  • اپلیکیشن Smiling Mind برای افرادی که می‌خواهند فعالیت‌هایی را در جهت افزایش تمرکز و تقویت حافظه‌ی خود انجام دهند.
  • کاربران گوشی‌های سامسونگ می‌توانند از برنامه‌ی کاربردی Sketch برای نقاشی و طراحی استفاده کنند.

امیدواریم این مطلب کاربردی واقع شده باشد و قدمی در راستای پیشرفت اطلاعات عمومی شما در راستای تکنولوژی برداشته باشیم …
یادتون نره ! نوکس پلاس ارائه دهنده برتر خدمات خرید سی پی کالاف دیوتی در ایرانه …
نوکس پلاس

به این مطلب امتیاز دهید
مقالات مرتبط
پاسخ دهید
سبد خرید نوکس پلاس
دسته بندی ها نوکس پلاس
حساب کاربری نوکس پلاس