نوکس پلاس
بررسی بهترین های کیبورد گیمینگ در سال 2022 ! بررسی مشخصات و معرفی ویژگی ها …

بررسی بهترین های کیبورد گیمینگ در سال 2022 ! بررسی مشخصات و معرفی ویژگی ها

یکی از مهم‌ترین وسیله‌ها در گیمینگ که به منظور هدایت پروسه‌ی بازی از آن استفاده می‌شود، کیبورد گیمینگ است. کیبوردهایی که اخیرا تولید می‌شوند به لطف بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید، بسیار پیشرفته هستند. رقابت شرکت‌های سازنده‌ی این محصول نیز سبب وجود نوآوری‌های جدید و متنوع شده است. علاوه بر پی سی گیمرها، موبایل گیمرها نیز می‌توانند از انواع و اقسام کیبوردهای مخصوص بازی بهره ببرند. بارزترین ویژگی یک کیبورد گیمینگ در مقایسه با کیبوردهای معمولی، استحکام این محصولات در برابر ضربه است. از آن‌جایی که گیمینگ معمولا پروسه‌ای هیجان انگیز و سریع دارد، بنابراین کیبورد گیمینگ باید در برابر واکنش‌های سریع گیمر و ضربات محکم او مقاومت بالایی از خود نشان دهد.
کیبورد گیمینگ معمولا حاوی کنترل کننده‌ها و اهرم‌های فراوانی است که به تحمل ضربات وارده‌ی کاربر بر روی کلیدها کمک می‌کنند. علاوه بر مقاومت و استحکام این محصولات باید به سرعت مثال زدنی آن‌ها نیز اشاره کرد. به طوری که دستورات کاربر را در کوتاه‌ترین زمان ارسال کرده و سرعت بازی را به طرز چشمگیری بهبود می‌بخشند. پرکاربردترین کلیدها در یک کیبورد مخصوص بازی، کلیدهای A، S، D و W هستند. آشنایی با جدیدترین محصولات زمینه‌ی گیمینگ، خواسته‌ی هر گیمر حرفه‌ای می‌باشد. در ادامه در نوکس پلاس ، مرجع اصلی خرید یوسی پابجی موبایل ،  قصد داریم شما را با بهترین کیبورد گیمینگ در سال 2022 آشنا کنیم.

انواع کیبورد گیمینگ برتر سال 2022

ممکن است پاسخ هر فرد به پرسش «بهترین کیبورد گیمینگ کدام است» متفاوت باشد. شاید داشتن کلیدهای مکانیکی، امکان شخصی سازی رنگ کلیدها و سایر دلایل دیگر را بتوان برای برتری بخشیدن به یک کیبورد، عنوان کرد. این کاملا به سلیقه و نوع استفاده‌ی افراد بستگی دارد.
به عنوان اولین صفحه کلید گیمینگ معرفی شده در این لیست به Razer BlackWidow V3 Pro اشاره می‌کنیم. از این کیبورد هم می توان به صورت بی‌سیم و از طریق بلوتوث استفاده کرد و هم از طریق کابل USB. در این زمینه دست گیمر باز است و می‌تواند به دلخواه خود و به تناسب شرایط رفتار کند. این کیبورد می‌تواند در آن واحد به سه دستگاه متفاوت متصل شود. از جمله معایب این کیبورد می‌توان گفت که فقط به دستگاه‌های ویندوزی متصل می‌شود و قابلیت پشتیبانی از کلیدهای macOS را ندارد.
دومین کیبورد گیمینگ معرفی شده در این لیست Obinslab Anne Pro 2 نام دارد. این کیبورد جمع و جور به راحتی می‌تواند امورات گیمینگ شما را راه بیندازد. گرچه قالب این کیبورد پلاستیکی است، اما بسیار محکم و مقاوم است. همچنین کلاه‌های کلیدی PBT آن بسیار با کیفیت بوده و روکش مات دارند. این مورد را نیز می‌توان هم از طریق سیم و هم از طریق بلوتوث به سیستم متصل کرد. به خاطر سایز کوچک، این کیبورد از داشتن تکیه گاه مچ بی‌بهره است. این مورد می‌تواند برای بعضی از کاربران خوشایند نباشد. اما به خاطر اندازه‌ی کوچک صفحه کلید، فضای بیشتری برای حرکات موس در اختیار خواهید داشت.

بیشتر بخوانید :  بهترین گوشی های سال 1401 کدام ها بودند ؟

جایگاه سومین کیبورد گیمینگ را به Corsair K70 RGB TKL اختصاص می‌دهیم. در واقع این کیبورد یک نسخه‌ی 80 درصدی از صفحه کلید Corsair K70 RGB MK.2 می‌باشد. در این کیبورد نیز مانند مورد قبلی شاهد عدم حضور مچ‌گیر هستیم و این می‌تواند به مذاق بعضی از گیمرها خوش نیاید. چرا که ممکن است در استفاده‌های دراز مدت باعث خستگی دستان کاربر شود. از جمله ویژگی‌های این کیبورد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای کلیدهای PBT دو شات جامد است.
  • کلیدهای قابل تنظیم ماکرو دارد.
  • از نور RGB بهره‌مند است.
  • سوئیچ مخصوص مسابقات آن به منظور تمرکز بر بازی، همه‌ی ماکروها را متوقف کرده و کیبورد را به یک رنگ یکسان درمی‌آورد.

بهترین کیبورد گیمینگ

ادامه‌ی معرفی انواع کیبورد گیمینگ برتر سال 2022

چهارمین کیبورد گیمینگ جای گرفته در این لیست، صفحه کلیدی است تحت عنوان Corsair K100 RGB Optical. هسته‌ی اصلی این کیبورد باکیفیت، بسیار به مدل پیشین خود یعنی K95 شباهت دارد. از نظر طراحی نیز به طور کلی همسان هستند. اما در این مدل می‌توان مشاهده کرد که سوئیچ‌های نوری – مکانیکی جدید در زیر کلیدهای PBT قرار گرفته‌اند. این سوئیچ‌ها از حساسیت بالایی برخوردار هستند. به طوری که در حین کار با صفحه کلید – مثلا به منظور تایپ کردن – حس بسیار خوبی را به کاربر القا می‌کنند. همچنین شاهد 3.2 میلیمتر پایین رفتن آن‌ها هستیم آن هم تنها با نیروی محرک 45 گرم و یک نقطه حرکت یک میلیمتری. این موارد به معنای پاسخ‌های عالی از جانب کلیدها هستند. از دیگر ویژگی‌های این صفحه کلید می‌توان به این مورد اشاره کرد که کلیدها به گونه‌ای روی صفحه توزیع شده‌اند که برای سایز دست بیشتر افراد مناسب باشند. از همین رو خستگی دست را به دنبال استفاده از آن شاهد نخواهیم بود.
پنجمین کیبورد گیمینگ قرار گرفته در لیست برترین‌ها، ROCCAT Vulcan 120 Aimo است. به جرات می‌توان طراحی زیبا و دل انگیز این صفحه کلید را بارزترین مشخصه‌ی آن دانست. در واقع می‌توان این مورد را برای کاربران زیباپسند، بهترین مورد عنوان کرد. این کیبورد از نوع Svelte است و در آن به جای کلیدهای مرسوم  Cherry MXاز کلیدهای جدید Titan ساخته شده توسط شرکت ROCCAT استفاده شده است. یکی از عواملی که می‌تواند یک کیبورد را در زمره‌ی برترین‌ها قرار ‌دهد این است با کوچکترین ضربه به کلیدهایش واکنش نشان دهد. ROCCAT Vulcan 120 Aimo از این مزیت برخوردار است.
کیبورد گیمینگ Mountain Everest Max در ششمین جایگاه قرار می‌گیرد. این کیبورد که به حق در دسته‌ی بهترین‌ها جای گرفته است از یک numpad با اندازه‌ی کامل بهره می‌برد. استحکام قالب این صفحه کلید مدیون وجود دو صفحه‌ی آلومینیومی موجود در پایه‌ی آن است. این صفحه کلید از سیستم نورپردازی RGB همه جانبه نیز برخوردار می‌باشد.
هفتمین صفحه کلید حاضر در لیست «بهترین کیبورد گیمینگ سال 2022»، G.Skill KM360 نام دارد. این کیبورد بدون نور RGB عرضه شده و کلیدهای به کار رفته در آن از نوع خطی کلاسیک Cherry MX Red می‌باشد. به همین دلیل نسبت به سایر رقبا قیمت پایین‌تری دارد. اما وجود LEDهای سفید، پوشش بسیار چشم‌نوازی روی این کیبورد مکانیکال G.Skill ایجاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید :  معرفی بهترین مدل های هدفون گیمینگ در سال 2022 ! بررسی ویژگی ها و ...

صفحه کلید گیمینگ

سایر کیبوردهای گیمینگ برتر

هشتمین کیبورد گیمینگ برتر در سال 2022، لاجیتک G915 Lightspeed نام دارد. برای داشتن این کیبورد بی‌سیم عالی باید مقدار بیشتری هزینه کنید. آن‌چه که در قبال پرداخت پول بیشتر دریافت خواهید کرد یک بورد محکم آلومینیومی براق است که علاوه بر کلیدهای ماکروی قرار گرفته در سمت چپ، حاوی یک چرخ صدا در سمت راست نیز می‌باشد.
نهمین کیبورد قرار گرفته در این لیست، کیبورد Keychron K2 (نسخه 2) است. برخلاف مورد پیشین این محصول یک کیبورد کم هزینه است. سوئیچ‌های مکانیکی Gateron یکی از آپشن‌های ارائه شده توسط این کیبورد بی‌سیم است. این صفحه کلید 4 حالت را برای نور پس زمینه فراهم کرده است.
دهمین و آخرین کیبورد گیمینگ برتر، Wooting Two HE است. این برند در شروع دوره‌ی صفحه کلیدهای آنالوگ نقش چشمگیری داشت. در واقع هر محصول تولید شده توسط این شرکت، شامل مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و امکانات جدید است که سبب می‌شود سهم زیادی از بازار مصرف در اختیار این شرکت قرار بگیرد. این صفحه کلید مکانیکال بسیار خوش ساخت بوده و از مقاومت و استحکام بسیار خوبی بهره‌مند است. شایان ذکر است که این برند محصولات خود را گارانتی می‌کند.

از اینکه تا اینجای مطلب با نوکس پلاس همراه بودید از شما متشکریم و امیداوریم این مطلب مفید واقع شود و نیاز شمارا برطرف کرده باشد …
یادتون نره ! نوکس پلاس ارائه دهنده برتر خدمات خرید cp کالاف دیوتی موبایل  است …
نوکس پلاس

به این مطلب امتیاز دهید
مقالات مرتبط
پاسخ دهید
سبد خرید نوکس پلاس
دسته بندی ها نوکس پلاس
حساب کاربری نوکس پلاس