نوکس پلاس
معرفی 8 تا از بهترین هدفون های گیمینگ در رنج های قیمتی مختلف !

معرفی 8 تا از بهترین هدفون های گیمینگ در رنج های قیمتی مختلف !

در ادامه بررسی ویژگی هدفون و هندزفری های گیمینگ ، به معرفی 7 تا از بهترین هدفون ها در این مقاله میپردازیم . منتشر کننده این مقاله وبسایت نوکس پلاس ، ارائه دهنده خدمات خرید یوسی پابجی موبایل ، خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و خرید انسی و .. است که ارزانترین تعرفه هارا در کنار سریعترین خدمات و پشتیبانی برای کاربران عزیز فراهم نموده . بی معطلی به ادامه مطلب میپردازیم …

بهترین هدفون های رنج قیمتی 500 هزار تومان تا 1 میلیون تومان

  1. هدفون RAPOO VH530 7.1

بهترین هدفون گیمینگ - نوکس پلاس

این هدفون دوست داشتنی که در شهریورماه 1401 حدود 600 الی 700 هزارتومان قیمت داره فقط روی Pc و موبایل قابل استفادست و توانایی ارائه صدای 7.1 کاناله و قابلیت حذف نویز محیط اطراف میکروفون رو داره که در نوع خودش و در این رنج قیمتی عالیه و جای نقد نداره . همچنین حدود 400 گرم هم وزن داره که وزن معقولیه و در بازه ی 20-20000 هرتز فرکانس پاسخ دهی رو پشتیبانی میکنه که فرکانس خوبیه و البته در بخش RGB یک رنگ آبی به صورت تک رنگ پشت لوگوی رپو و در حاشیۀ گوشی های هدفون وجود داره که ارزش خرید این محصول رو بالا میبره .

  1. هدفون T-DAGGER CASPIAN T-RGH211

بهترین هدفون گیمینگ - نوکس پلاس

این هدفون اقتصادی در شهریور ماه 1401 ، حدود 500 هزارتومان قیمت دارد که همه پلتفرم های ویندوز ، مک ، پلی استیشن 4و5 و ایکس باکس و … را پشتیبانی میکند و در بازه فرکانس صوتی 20 تا 20000 هرتز ، صدایی با حساسیت 118 دسی بل ایجاد میکند و وزنی بالغ بر 230 گرم دارد که وزن مناسب و تقریبا سبکی است . کنترلر های صوتی این هدفون روی سیم در نزدیکی گوشی ها قرار دارد . این هدفون نویز کنسلینگ را پشتیبانی نمیکند و در رنگ مشکی عرضه میشود . نورپردازی این هدفون به صورت RGB ثابت است و رنگ قرمزی که پشت لوگوی محصول ایجاد شده است جلوه زیبایی را به محصول القا کرده است .

  1. هدفون ASUS TUF GAMING H3

بهترین هدفون گیمینگ - نوکس پلاس

این هدفون دوست داشتنی از سری TUF و برند مشهور وخوشنام ایسوس در شهریورماه 1401 حدود 1 میلیون تومان قیمت داره که اط نظر طراحی و متریال به کار رفته در کار عالی و بینظیره . سیستم صوتی این هدفون جذاب سوراند 7.1 کانال استریو هست که این استریو بودنش خیلی عالیه و کیفیت صدارو بینظیر میکنه . میکروفون این هدفون کیفیت فوق العاده ای داره و حساسیت 40 دسی بلی داره که عالیه که روی یک پایه منعطف بلند قرار گرفته که در نوع خودش بینظیره . نقطه ضعفی که داره اینه که نورپردازی نداره ولی از نظر تخصصی کیفیت صدای فوق العادش این ضعف رو جبران میکنه و همچنین کیفیت و جنس خوب بدنه هدفون ارزش خریدش رو بالا میبره .

بیشتر بخوانید :  اعضای شرکت سهامی عام

بهترین هدفون های رنج قیمتی 1 تا 2 میلیون تومان

 4. هدفون RAZER KRAKEN X CLASSIC

بهترین هدفون گیمینگ - نوکس پلاس

این هدفون جذاب از برند ریزر در سه رنگ سبز ، سفید و مشکی عرضه میشه و در شهریور ماه 1401 قیمتی حدود 1.400.000 تومان دارد . این هدفون وزن حدودی 250 گرم دارد و سیستم صوتی 7.1 کاناله آن پاسخگویی با فرکانس صوتی 28 تا 28 کیلوهرتز پشتیبانی میکند و 109 دسی بل حساسیت دارد . میکروفون این هدست حساسیت 100 تا 100000 هرتز را پشتیبانی میکند که در نوع خود عالی است . متریال و کیفیت محصول عالی است اما خبری از نورپردازی در این هدست نیست و گزینه مناسبی برای ساده پسندان به حساب می آید .

5. هدست JBL QUANTUM 300

بهترین هدفون گیمینگ - نوکس پلاساین هدفون جدید و دوست داشتنی از شرکت خوشنام JBL که در تولید سیستم های صوتی شهرت دارد ، در شهریور ماه سال 1401 ، قیمتی حدود 2 میلیون تومان دارد و بسیار خوش ساخت است . متریال به کار رفته در این هدست از پلاستیک فشرده براق است و سری بسیار نرم و انعطاف پذیری دارد . پایه میکروفون چرخشی است و انعطاف پذیری ندارد . الیاف قرار گرفته روی گوشی ها به فرم گوش هستند و خیلی نرم روی گوش های شمارا به طور کامل میپوشانند . سیستم صوتی این هدست استریو است و قابلیت اتصال به همه کنسول ها و پلتفرم هارا دارد و پاسخ دهی هدفون فرکانسی در بازه 20 تا 20000 هرتز را تولید میکند که بسیارعالی است . این هدست میکروفون بسیار با کیفیت و حساسی دارد که 40 دسی بل حساسیت دارد و صدای شمارا به خوبی به گوش هم تیمی ها میرساند . وزن این هدفون هم 250 گرم است و در مقایسه با رقبا ارزش خرید بالایی دارد .

بهترین هدفون های رنج قیمتی 2 تا 5 میلیون تومان

  1. هدست ASUS ROG DELTA CORE مشکی

بهترین هدفون گیمینگ - نوکس پلاساین هدست جذاب از سری ROG برند ایسوس متریال فوق العاده با کیفیتی در طراحی آن به کار گرفته شده و طراحی بسیار جذابی دارد و قیمت آن در شهریورماه 1401 ، 3.200.000 تومان است . سیستم صوتی این هدست استریو است و پاسخدهیی در بازه فرکانس 20 تا 40000 هرتز را داراست و حساسیت 40 دسی بل را دارد و وزنی بالغ بر 350 گرم دارد . میکروفون و باکیفیت و خوش صدای این هدست روی یک پایه غیرمنعطف به صورت جدا شونده قرار دارد . این هدست با توجه به طراحی جذاب و کیفیت بینظیر آن ، ارزش خرید بالایی دارد .

  1. هدست LOGITECH G PRO X

بهترین هدفون گیمینگ - نوکس پلاساین هدست ساده ولی خفن و جذاب از برند مشهور لوجیتک در شهریورماه 1401 قیمتی در حدود 5 میلیون تومان دارد که شمارا به واسطه شنیدن دقیق ترین صداها از دقیق ترین نقاط اطراف در بازی ، به یک پروپلیر واقعی تبدیل میکند . متریال به کار رفته در ساخت این هدست جذاب بسیار با کیفیت است و این ویژگی را در نگاه اول میشود حس کرد . سری و گوشی نرم این هدست بسیار راحت هستند و به واسطه آنها بعد از گذشت زمان کوتاهی وجود هدست را روی گوش خود فراموش میکنید چرا که این هدست فقط 320 گرم وزن دارد . سیستم صوتی این هدست سوراند 7.1 کاناله با تکنولوژی DTS است و حساسیت 91.7 دسی بلی دارد . میکروفون این هدست پاسخگویی در بازه فرکانسی 100-10000 هرتز دارد که قابلیت حذف نویز پیشرفته دارد که بهترین گزینه برای خاص پسندان است .

از اینکه تا اینجای مطلب با نوکس پلاس ، مرجع تخصصی خرید uc ، خرید nc و خرید cp همراه بودید مایه مباهات ماست و انشاا… که این مطلب قدمی در مسیر خرید هدست گیمینگ برداشته باشد و امیدواریم در سایر مقالاتی که در نوکس مگ منتشر خواهد شد ، پذیرای حضور گرم شما باشیم

دوستدار شما : نوکس پلاس
بهترین ها ازان ماست !

4.5/5 - (2 امتیاز)
مقالات مرتبط
پاسخ دهید
سبد خرید نوکس پلاس
دسته بندی ها نوکس پلاس
حساب کاربری نوکس پلاس