بهترین مودم گیمینگ

سالیان زیادی است که اینترنت به یکی از بخش‌های مهم زندگی ما تبدیل‌ شده است. این تکنولوژی تا به امروز توانسته موارد متعددی را تحت تاثیر قرار بدهد که از جمله آن‌ها می‌توان به دنیای بازی و سرگرمی اشاره کرد. می‌توان گفت که هرچه رو به جلو پیش می‌رویم، اکثر بازی‌های کامپیوتری پرطرف‌دار به اینترنت وابستگی بیشتری پیدا خواهند کرد. بنابراین یافتن یک مودم پر سرعت برای  بازی های مختلف از اهمیت بسزایی برخوردار است. با وجود این‌ که مودم‌ها در مدل‌های مختلفی با عملکرد مناسب به بازار عرضه شده‌اند، اما همچنان پیدا کردن یک مودم برای بازی‌های پیشرفته و قوی کامپیوتری و جزو دغدغه‌های گیمرها به حساب می‌آید.

با نوکس پلاس ، مرجع اصلی خرید یوسی همراه باشید …

به‌ طور کلی برخورداری از تجهیزات حرفه‌ای و باکیفیت برای فعالیت های گیمینگ از اهمیت بسزایی برخوردار است و می‌تواند تجربه یک بازی لذت ‌بخش را برای افراد به ارمغان بیاورد. مودم که جزو اصلی‌ترین تجهیزات بازی بشمار می‌رود که بایستی از سرعت کافی برخوردار بوده و بتواند اینترنت سرعت لازم را برای بازی‌های مختلف فراهم آورد. چنانچه شما به دنیای بازی‌های آنلاین علاقه دارید، بدون ‌شک به ‌دنبال خرید یک مودم گیمینگ هستید. به‌همین خاطر پیشنهاد می‌شود که حتما در ادامه با ما همراه باشید تا با ارائه اطلاعاتی به شما کمک کمک کنیم که بهترین مودم را برای فراهم کردن اینترنت پرسرعت خریداری کنید.

خرید بهترین مودم گیمینگ

بهترین مودم گیمینگ شاید برای شما سوال پیش بیاید که مودم  های مخصوص بازی چه تفاوتی  با مودم‌های دیگر دارند؟ به ‌عبارتی چه ویژگی‌هایی در آن‌ها باعث شده تا نسبت ‌به مدل‌های دیگر تمایز داشته باشند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مودم‌ های گیمینگ هیچ ‌گونه تفاوتی با مودم‌های معمولی ندارند. این محصولات کاملاً ویژگی‌های عادی برخوردار هستند.

مهم‌ترین تفاوتی که میان این مدل با مدل‌های معمولی وجود دارد، این است که فاقد هر گونه اشکالات و نقض برای فراهم کردن اینترنت ثابت گیمینگ هستند. چنانچه شما گیمر هستید، و علاقه زیادی به بازی‌های آنلاین دارید، به مومی  احتیاج خواهید داشت که بتواند سرعت دانلود و آپلود بالایی داشته باشد. همچنین داشتن قابلیت پشتیبانی در محدوده بیشتری نیز جزو ویژگی‌های اصلی مودم ‌های گیمینگ به حساب می‌آید. علاوه‌بر تمامی موارد برخی قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به ‌فرد نیز باعث شده تا کیفیت بازی شما افزایش پیدا کند.

بودجه لازم برای خرید بهترین مودم گیمینگ

هزینه یکی از فاکتورهای مورد حائز اهمیت برای کسانی است که قصد خرید مودم گیمینگ را دارند. در این خصوص باید گفت که به ‌طورکلی مودم‌های مخصوص بازی در دو گروه قرار می‌گیرند. گروه اول همان مودم‌های عادی هستند که تا حد بسیار زیادی به مودم‌های موجود در بازار شباهت  دارند. البته که تمامی قابلیت‌های موجود در آن‌ها در بالاترین سطح کیفی هستند. بدین‌معنا که دارای سرعت بالایی بوده و ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. این گروه از مودم‌ها قیمت بالایی ندارند و شما می‌توانید با داشتن یک بودجه متوسط جهت خرید آن‌ها اقدام کنید.

بیشتر بخوانید :  چه شارژرهایی برای موبایل شما بهینه ترند ؟ معرفی شارژر های فست شارژ

اما گروه دوم مودم‌های حرفه‌ای هستند که می‌توانند محدوده بسیار بیشتری را پشتیبانی کرده و سرعت مناسبی را برای آپلود و دانلود داده‌ها فراهم آورند. بدون شک قیمت این مودم‌های گیم بالاتر هستند. اگر شما به‌ عنوان یک گیمر حرفه‌ای فعالیت می‌کنید، باید به ‌دنبال محصول مناسبی در گروه دوم باشید.

بهترین مودم گیمینگ  بهترین اینترنت ثابت گیمینگ

همانقدر که وجود مودم در افزایش کیفیت گیم تاثیر خواهد گذاشت، اینترنتی که تهیه می‌کنید نیز در این خصوص بسیار حائز اهمیت است. به ‌طور کلی اینترنت‌ها در سه دسته ‌بندی ADSL، اینترنت و موبایل و اینترنت VDSL تقسیم‌بندی می‌شوند.

اینترنت ADSL

این اینترنت معمولاً سرعت چندان بالایی نداشته اما برای بازی‌های آنلاین معمولی گزینه مناسبی است. در صورتی ‌که اینترنت ای دی اس ال  را از یک شرکت معتبر خریداری کنید، می‌تواند شرایط را برای لذت بردن از بازی آنلاین را فراهم آورید.

اینترنت موبایل

می‌توان گفت که اینترنت موبایل دارای سرعت بالایی است و شما می‌توانید به‌ خوبی داده‌ها را دانلود و یا آپلود کنید. شما با داشتن این اینترنت شرایط لازم را جهت اجرای گیم‌های باکیفیت و قدرتمند خواهید داشت.

 اینترنت VDSL

این نوع اینترنت‌ها نیز تا حد بسیار زیادی به اینترنت ADSL شباهت دارند. اما می‌توان گفت که نسل جدیدی از اینترنت ADSL هستند که برای دانلود و یا آپلود داده‌های گیم کاملاً عملکرد مناسبی دارند. در صورتی ‌که قصد دارید از اینترنت استفاده کنید، باید مودمی را خریداری کنید که دارای پشتیبانی VDSL باشد.

 بهترین برندهای تولید کننده مودم گیمینگ

در صورتی ‌که به‌ دنبال خرید مودم سریع برای گیم هستید، باید حتما نسبت‌ به برندهای معروف سازنده آن اطلاعاتی داشته باشید. ازجمله برترین برندهای تولیدکننده مودم بازی می‌توان به ایرانسل، هوآوی و جی یو اشاره کرد.

نهایت لذت از معروف ترین بازی های آنلاین با نوکس پلاس

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی‌های آنلاین و همچنین برای پیدا کردن یک مرجع معتبر  جهت ارز دیجیتال و بازی‌های موبایلی در ایران، به نوکس پلاکس مراجعه کنید. این مجموعه به ‌عنوان بهترین ارائه ‌کننده سی پی کالاف دیوتی موبایل و گیفت کارت با سریع ‌ترین واریز و ارزان‌ ترین قیمت در ایران، می‌تواند در تمامی زمینه‌ها به شما کمک کند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن بسته‌های مخصوص بازی‌های معروف وی نظیر کال آف دیوتی، پابجی و … را خریداری کنید.

معرفی چند نمونه از پرسرعت‌ترین مودم‌ها برای فعالیت‌های گیمینگ

حال که درمورد مودم  گیمینگ و ویژگی‌های آن اطلاعاتی را بدست آوردید، بهتر است در ادامه چندین محصول مناسب را به شما معرفی کرده تا  بتوانید با خیال راحت جهت خرید مودم  پر سرعت  برای بازی اقدام کنید.

بیشتر بخوانید :  کپچر کارت چیست و چه اهمیتی دارد ؟ بررسی انواع کپچرکارت

۱. مودم روتر بی سیم ADSL2 Plus و VDSL2 دی لینک مدل DSL-224 NEW

بهترین مودم گیمینگ  این محصول ساخت شرکت دی لینک است و می‌تواند تمامی انتظارات شما را از را که از یک مودم گیمینگ برآورده کند. همچنین این مدل این مودم گیمینگ به‌ خوبی از اینترنت VDSL پشتیبانی می‌کند که می‌تواند یک ویژگی بسیار عالی محسوب شود. این محصول دارای ۴ عدد پورت بوده و همچنین ۲ عدد آنتن برای افزایش قدرت پشتیبانی می‌باشد.

۲. مودم ۴G قابل حمل جی یو مدل M2S

بهترین مودم گیمینگ

همان‌طور که در بخش قبل به این ‌موضوع اشاره کردیم، برند جی یو یکی از بهترین برندهای تولید کننده مودم است. شما می‌توانید با خرید مودم ۴ G قابل حمل جی یو مدل  M2Sبهترین شرایط ممکن را برای بازی‌های آنلاین فراهم آوردید. این محصول از شبکه فارسی پشتیبانی می‌کند و سرعت انتقال داده آن ۱۵۰ مگابیت می‌باشد. این میزان برای یک مودم گیم بسیار فوق ‌العاده است. همچنین این مودم قابل ‌حمل بوده و شما می‌توانید در هر مکان و شرایطی از آن استفاده کنید.

۳. مودم روتر بی سیم VDSL/ADSL زایکسل مدل VMG5301-T20A

اینترنت ثابت گیمینگ یکی دیگر از برندهای معتبر در زمینه تولید مودم برنده زایکسل است. این مودم جزو بهترین نمونه‌های مودم بازی بوده که می‌تواند به ‌خوبی از اینترنت VDSL پشتیبانی کند. همچنین دارای ۴  پورت بوده و از طریق اتصال LAN  قابل‌استفاده می‌باشد.

به طور کلی وجود یک مودم برای بازی های آنلاین از اهمیت بسزایی برخوردار است. زیرا می تواند سرعت مطلوبی را برای گیمرها در زمان بازی فراهم آورد. شما می توانید به توجه به این مطلب بهترین انتخاب را برای خرید مودم گیمینگ داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *