نوکس پلاس
چه شارژرهایی برای موبایل شما بهینه ترند ؟ معرفی شارژر های فست شارژ

چه شارژرهایی برای موبایل شما بهینه ترند ؟ معرفی شارژر های فست شارژ

یکی از مشکلاتی که امروزه کاربران گوشی های هوشمند با آن مواجه هستند، کند شدن شارژ تلفن همراه است. شاید مشکل انتظار برای شارژ شدن تلفن همراه برای انجام یک کار مهم باشد، اما باتری گوشی دیر شارژ می شود. فناوری شارژ سریع این مشکل بزرگ را حل کرده است و اکنون می توانیم گوشی را در کمترین زمان شارژ کنیم. شاید انتخاب بهترین شارژر برای گوشی و خرید آن آسان به نظر برسد، اما بهتر است مطمئن شوید که شارژر با شرایط خاص مطابقت دارد تا در استفاده دچار مشکل نشوید. یک شارژر خوب تلفن همراه باید دارای تعدادی عملکرد باشد نه تنها برای شارژ کردن بدون مشکل دستگاه بلکه به گوشی آسیب جبران ناپذیری نزند. تفاوت اصلی شارژر خوب و شارژر بد این است که یک محصول خوب با توجه به پروتکل های اولیه هر کالا، فیلتر و محافظت خوبی دارد.

در ادامه با نوکس پلاس مرجع اصلی خرید یوسی پابجی موبایل همراه باشید …

افزایش سرعت شارژ گوشی

فست شارژ چیست؟

برای بحث درباره تفاوت شارژ سریع و شارژر معمولی، ابتدا باید فناوری شارژر فست شارژ و نحوه عملکرد آن را معرفی کنیم. سازندگان برای افزایش سرعت شارژ گوشی ها مقدار ولتاژ و جریان و در نتیجه توان مشخص شده بر حسب وات شارژر را افزایش می دهند به طوری که مثلاً برق خروجی یک منبع تغذیه 3 آمپر 5 ولتی 15 است. همانطور که متوجه شده اید، گوشی هایی که از شارژ سریع پشتیبانی می کنند ابتدا با سرعت بالا، تا 50 یا 70 درصد شارژ می شوند و سپس روند شارژ کند می شود.

نکاتی برای افزایش سرعت شارژ گوشی

احتمالا بسیاری از ما به طور تصادفی در زمانی که خیلی کار داریم آرزو کرده ایم که زودتر گوشی مان شارژ شود. شارژر سریع راه حل این مشکل است. امروزه تولیدکنندگان تلفن همراه شارژرهای سریع را در بسته بندی گوشی خود قرار داده و به عنوان لوازم جانبی در اختیار کاربران قرار می دهند. چرا که همراه با پیشرفت تکنولوژی و اهمیت آن در زندگی ما انسان های امروزی، نقش سازنده سرعت در همه چیز بیش از پیش برجسته می شود.

بنابراین هر بسته ای که نیاز ما را با کیفیت بالا برآورده کند و به رسیدن به سرعت مطلوب و صرفه جویی در زمان کمک کند، طرفداران زیادی خواهد داشت. با توسعه سریع سخت افزار گوشی های هوشمند، باتری گوشی به سرعت تخلیه می شود. برای رفع این ضعف، یک شارژر سریع وارد بازار شده است. جدا از عملکرد شارژر سریع برای شارژ بهینه گوشی، می توانید طبق مجموعه ای از توصیه ها، گوشی خود را سریع شارژ کنید. در زیر به روش هایی اشاره شده است که در شارژ گوشی شما نقش دارند. در اولین قدم بهتر است هنگام شارژ گوشی را خاموش کنید. در این حالت قطعه سخت افزاری در حال استراحت است و نیازی به نصب ندارد.  دوم، گوشی را در حالت هواپیما قرار دهید. در این صورت قابلیت های ارتباطی گوشی غیر فعال می شود و در نتیجه فرآیند شارژ سریعتر انجام می شود.  نکته سوم مربوط به فعال شدن حالت صرفه جویی در مصرف انرژی است. این حالت برای صرفه جویی در مصرف انرژی است و تمام تنظیمات تلفن به طور خودکار تنظیم می شود. چهارمین موردی که باید در نظر داشته باشید این است که در حین شارژ از گوشی خود برای شارژ سریع استفاده نکنید. پنجمین کاری که برای شارژ سریع گوشی خود باید انجام دهید، برداشتن کاور و محافظ است. این عمل ممکن است شبیه یک شارژر سریع به نظر برسد. زیرا در این حالت گوشی برای خنک کردن باتری نیازی به هدر دادن انرژی ندارد. نکته ششم این است که هنگام شارژ گوشی را در جای خنک قرار دهید. نتیجه این عمل نیز معادل نتیجه شارژ گوشی با شارژر پرسرعت است. هفتمین نکته ای که بر همگان آشکار است، استفاده از سریع ترین شارژر موجود در بازار است. به عنوان آخرین نکته، از اصل بودن کابل شارژر و آداپتور مطمئن شوید.

بیشتر بخوانید :  چه مودم هایی برای بازی و فعالیت گیمینگ اینترنت پرسرعت تری دارند ؟

چطور بفهمیم شارژر باکیفیتی خریده‌ایم؟

ویژگی مهمی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید، سازگاری شدت جریان شارژر با باتری گوشی است. البته خرید شارژری که با آمپر شما همخوانی نداشته باشد اتلاف پول و زمان است. شدت یا آمپر جریان شارژر به مقدار جریانی که در واحد زمان اندازه‌گیری می‌ شود گویند. به عنوان راهنمای خرید شارژر گوشی، توصیه می کنیم از شارژرهایی که آمپر آنها کمتر از ظرفیت باتری گوشی شما است استفاده نکنید. زیرا این نوع شارژرها نمی توانند باتری موبایل شما را شارژ کنند و ممکن است به آن آسیب بزنند. اگر جریان شارژر کمتر از ظرفیت باتری باشد، شارژ باتری بیشتر طول می کشد که باعث گرم شدن باتری گوشی می شود. بنابراین آمپری که روی شارژر درج شده است باید حداقل با آمپری که برای باتری دستگاه درج شده یکی باشد وگرنه دستگاه به کندی شارژ می شود و آسیبی نمی بیند. اگر تصمیم به خرید و استفاده از خدمات سایت نوکس پلاس دارید می توانید بهترین محصولات ما را در قالب گیفت کارت گوگل پلی و سی پی کالاف دیوتی موبایل را در کمترین زمان و بهترین قیمت در ایران پس از واریز وجه دریافت کنید.

شارژ سریع انواع گوشی

یکی از مهم ترین وسایلی که به طور مستقیم بر عمر و کیفیت باتری تأثیر می گذارد، شارژر است. شارژر بی کیفیت یا نامناسب می تواند به باتری آسیب برساند و مشکلات دیگری مانند داغ شدن بیش از حد یا تورم ایجاد کند. بنابراین هنگام خرید توجه به ویژگی های شارژر و کابل مناسب و دقت در خرید ضروری است.

شارژر سریع آیفون

شارژ سریع آیفون از فناوری جدید USB به نام USB Power Delivery استفاده می کند. شرکت اپل متعهد به ایجاد شارژرهایی است که قابلیت بازگشت به طبیعت را دارند. این خود باعث می شود تا انواع کابل های شارژ این شرکت پس از چند سال استفاده پاره شود. استفاده از کابل شارژ آیفون چند سر می تواند بسیار مفید باشد. این شارژرها دارای چندین خروجی هستند و برای شارژ محصولات مختلف اپل استفاده می شوند. Type-B، Lightning یا Type-C انواع مختلف این کانکتورها هستند.

شارژر سریع سامسونگ

برای شارژ سریع گوشی سامسونگ خود، می توانید از شارژر Super Fast Original EP-P2400 استفاده کنید. توان این شارژر سریع سامسونگ 15 وات می باشد. این محصول برای کسانی که علاوه بر کیفیت به زیبایی و ظاهر محصول اهمیت می دهند مشکلی ایجاد نمی کند. ظاهر ساده و شیک این شارژر پرسرعت مشتریان بسیاری را به خود جذب می کند. این شارژر بی سیم دارای چراغ نشانگر است که به شما امکان می دهد از وضعیت گوشی و میزان شارژ آن مطلع شوید.

شارژر سریع

بیشتر بخوانید :  اعضای شرکت سهامی عام

شارژر سریع شیائومی

شیائومی فناوری شارژ سریع HyperCharge را معرفی کرد. شارژر با این فناوری گوشی را با برقی معادل 200 وات شارژ می کند. این شارژر سریع باتری گوشی را تنها در چهل و پنج دقیقه به صاحبش تحویل می دهد. البته شایان ذکر است که استفاده از شارژر بی سیم 120 واتی زمان شارژ را تنها به 15 دقیقه کاهش می دهد. گوشی های جدید ساخت این شرکت با این شارژرهای سریع روانه بازار می شوند. تست های این شرکت نشان داد که پس از دو سال استفاده از گوشی و شارژ گوشی با شارژر 120 واتی، هنوز باتری آن تا 80 درصد شارژ می شود.

شارژر سریع هواوی

برای شارژ سریع تمامی گوشی های این برند که از عملکرد Quick Charge 2.0 استفاده می کنند. توصیه می شود از شارژر اصلی Huawei Quick Charge 2.0 Fast Charge 9V 2A استفاده کنید. این شارژر جمع و جور همراه با یک کابل مجزا در بازار موجود است. در این صورت می توان گوشی را به راحتی به کامپیوتر، لپ تاپ یا پاوربانک متصل کرد و از طریق آنها شارژ کرد. اگر کابل پاره شد، همچنان می توانید از آداپتور آن با کابل دیگری استفاده کنید.

سخن آخر

هنگام شارژ همه برندهای گوشی هوشمند بهتر است مدام از آن بازدید نکنید. در غیر این صورت گوشی دیرتر شارژ می شود و عمر باتری آن کاهش می یابد. البته استفاده از پاوربانک می تواند تجربه شارژ سریع گوشی را برای شما واضح تر کند.

از اینکه تا انتهای مطلب با همراه بودید از شما قدردانیم …
نوکس پلاس – noxplus.ir

به این مطلب امتیاز دهید
مقالات مرتبط
پاسخ دهید
سبد خرید نوکس پلاس
دسته بندی ها نوکس پلاس
حساب کاربری نوکس پلاس