نوکس پلاس
پرطرفدارترین بازی های موبایلی سال 2022 کدامند ؟ معرفی و بررسی …

پرطرفدارترین بازی های موبایلی سال 2022 کدامند ؟ معرفی و بررسی

به موازات پیشرفت تکنولوژی، ساخت انواع بازی‌های موبایل نیز گسترش یافت. بازی‌های موجود در گوشی‌های قدیمی چون نوکیا را کاربر نه، بلکه کمپانی سازنده بر روی آن‌ها نصب می‌کرد. اما امروزه با هوشمند شدن هر چه بیشتر گوشی‌ها، شاهد امکان نصب انواع و اقسام بازی‌های مختلف با سبک‌های متفاوت هستیم. بازی‌های معمایی، مسابقه‌ای، نبردهای فردی و گروهی و … هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. در واقع هیچ زمان دیگری به اندازه‌ی امروز بازار بهترین بازی‌های موبایل رونق نداشته است. انتظار می‌رود که هر روز شاهد ظهور بازی‌های جدید و هیجان انگیز دیگری باشیم. بازی‌هایی که از لحاظ در دست گرفتن بازار و محبوبیت نزد کاربران، به یک چالش جدی برای آن‌هایی تبدیل شوند که اکنون در بورس هستند. در واقع رقابت در دنیای سرگرمی با جدیت تمام پی گرفته می‌شود.
«دانلود بازی موبایل» عبارتی است که اکثر ما حداقل برای یک بار آن را سرچ کرده‌ایم. این جستجو تا زمانی ادامه می‌یابد که هر گیمر بازی موبایل مورد علاقه‌ی خود را از میان خیل عظیم بازی‌ها پیدا کند. دلیل محبوبیت بازی‌های موبایل نسبت به دستگاه‌هایی چون پی سی و کنسول‌های بازی این است امروزه کمتر کسی را می‌توان یافت که موبایل نداشته باشد. اما ممکن است همه‌ی افراد نیازی به تهیه‌ی سایر موارد مذکور نداشته باشند. بنابراین این مساله دلیل گستردگی دانلود بازی موبایل را توجیه می‌کند. کاربران این زمینه می‌توانند بازی منطبق با سلیقه‌ی خود را در لیست‌هایی که از بهترین بازی‌های موبایل تهیه می‌شوند، پیدا کنند. با ظهور بازی‌های جدید و جذابی که به سرعت فراگیر می‌شوند، این لیست‌ها هر ساله تغییر و تحول‌های زیادی را به خود می‌بینند. اما برخی از بازی‌های منحصر به فرد، پای ثابت بهترین بازی‌های موبایل هستند. در ادامه در نوکس پلاس ، مرجع اصلی خرید uc پابجی موبایل بهترین‌های سال 2022 را برمی‌شماریم.

بازی موبایل
بازی موبایل

معرفی بهترین بازی‌های موبایل

اولین بازی موبایلی که در لیست «بهترین بازی های موبایل سال 2022» قرار می‌گیرد، کالاف دیوتی موبایل نام دارد. این بازی جذاب و پرطرفدار برای اولین بار در سال 2019 برای نصب بر روی گوشی‌های هوشمند عرضه شد. نسخه‌ی اصلی و اولیه‌ی این بازی را می‌توان بر روی کنسول‌های بازی انجام داد. گرچه این دو نسخه شباهت بسیار زیادی به هم دارند، اما وجود حالت بتل رویال در نسخه‌ی موبایل باعث تمایز این دو شده است. گیمر در این بازی از یک نقشه‌ی کلاسیک پیروی می‌کند. روند کنترل بازی بسیار دقیق صورت گرفته و کاراکترها به انواع سلاح و تجهیزات مجهز می‌شوند. همه‌ی این موارد دست به دست هم داده و باعث می‌شوند که گیمرها ساعت‌های متوالی از وقت خود را با آن پر کنند.
حتی اگر گیمری خود کالاف دیوتی را بازی نکند، حداقل آن را می‌شناسد و همین امر سبب شده است که این بازی جزو بهترین بازی‌های موبایل باشد. گیمرها در این بازی بین دو حالت رنک یا عادی می‌توانند نوع بازی خود را انتخاب کنند. همچنین این بازی دو واحد پولی مجزا دارد: اولی Credit است که با سپری کردن مراحل بازی کسب می‌شود و دومی COD نام دارد که می‌توان آن را با پول واقعی تهیه کرد. از جمله نقاط قوت این بازی می‌توان گفت که گرافیک آن به حدی قوی است که قابلیت مقایسه با بازی‌های کنسولی را داشته باشد. همچنین محیط بازی بسیار به واقعیت شباهت دارد و گیمر می‌تواند از تنوع و آپدیت‌های آن لذت ببرد. اما باید در نظر داشته باشید که کالاف دیوتی انرژی زیادی را از باتری گوشی شما طلب می‌کند.
دومین بازی موجود در لیست بهترین بازی‌های موبایل، Among us نام دارد که در 2018 عرضه شد و 2020 سال شروع محبوبیت آن بود. Among us جزو بازی‌های رایگان و آسان اما جذاب و هیجان انگیز است. در این بازی باید قاتل‌هایی که به صورت رندوم از میان گروه شما برگزیده می‌شوند را به طور پنهانی از بین ببرید. در بخش تنظیمات آن می‌توانید تغییراتی در سرعت حرکت بازیکنان، قیافه‌ی قاتل و اندازه‌ی فاصله‌ و … را اعمال کنید. در کل احتمال بالایی دارد که از انجام این بازی بسیار خوشتان بیاید و آن را به دیگران نیز توصیه کنید. اما باید دقت کنید که با اینترنت ضعیف نمی‌توانید بازی را انجام دهید.

بیشتر بخوانید :  معرفی و بررسی مشخصات شیائومی 13 و 13پرو ، پرچمداران جدید شیائومی !
بازی Among us
بازی Among us

ادامه معرفی بهترین بازی‌های موبایل

بازی کلش آف کلنز موبایل در سومین جایگاه لیست بهترین بازی‌های موبایل قرار می‌گیرد. این بازی در آغاز در سال 2012 برای گجت‌هایی با سیستم عامل ios عرضه شد و پس از یک سال نسخه‌ی اندرویدی آن نیز به بازار آمد. در واقع اکنون که ده سال از عمر این بازی می‌گذرد، برای بعضی از گیمرها توام با حس نوستالژیک است. اما روزی نیست که بر تعداد کاربران و دوستداران آن افزوده نشود. استراتژی این بازی بدین صورت است که همیشه چیزی در چنته داشته باشد تا بتواند کاربران خود را غافلگیر کند. در کلش آف کلنز می‌توانید یک قبیله بسازید و یا به قبیله‌ای که از پیش وجود دارد ملحق شوید. سپس به سایر قبایل حمله کرده و با شکست آنان برای خود مقر تشکیل دهید. این بازی اعتیادآور دارای محیطی ساده و گرافیکی بسیار عالی می‌باشد.

چهارمین بازی قرار گرفته در میان بهترین بازی‌های موبایل، بازی بسیار محبوب پابجی موبایل است. پابجی یا همان PUBG سرواژه‌ی عبارت Player unknown’s Battlegrounds می‌باشد. این بازی جذاب سبک بتل رویال در سال 2017 عرضه شد و به سرعت تعداد کاربران آن مرزها را درنوردید. استراتژی این بازی تلاش برای بقا در جزیره‌ای متروک است. همین باعث می‌شود که هیجان بازی فراتر از حد انتظار برود. بازیکنان باید بتوانند با جمع‌ آوری سلاح و تجهیزات و شکست رقبا، خود را به مرحله‌ی آخر برسانند. گیمرها می‌توانند با در دست داشتن یوسی پابجی که پول رایج در این بازی است، به سرعت مراحل آن را پشت سر بگذارند. از جمله ویژگی‌های این بازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سطح گرافیک بسیار با کیفیت و عالی
  • امکان کنترل و مدیریت دقیق بازی
  • وجود نقشه‌های متنوع جذاب
  • در نظر گرفتن محدوده‌ی زمانی مشخص برای بازی
پابجی موبایل
پابجی موبایل

سایر بازی‌های برتر موبایل در سال 2022

پنجمین بازی موبایل برتر PUBG: New State نام دارد. شاید تصور کنید که نیو استیت یک به‌روزرسانی از بازی پابجی باشد. اما برخلاف این تصور، PUBG: New State یک بازی کاملا متفاوت است. ماجرای این بازی مربوط به آینده است و در سال 2051 – زمانی که کره‌ی زمین به میدان جنگ تبدیل شده است – روی می‌دهد. تجهیزات و امکانات این بازی مشابه بازی پابجی اصلی می‌باشد اما نقشه‌ی آن کاملا متفاوت است.
علاوه بر 5 مورد مذکور به 3 بازی محبوب دیگر در سال 2022 اشاره می‌کنیم و این مطلب را به پایان می‌رسانیم. ششمین بازی از بهترین بازی‌های موبایل، Genshin Impact Mobile نام دارد. داستان فوق‌العاده‌ی این بازی در معیت انیمیشن جذاب و رنگ‌های بی‌نظیر، سبب شده است که مورد توجه کاربران زیادی قرار بگیرد. به‌روزرسانی‌های پی در پی علاوه بر این‌که جای هیچ‌گونه باگ و ایرادی را برای این بازی باقی نگذاشته‌اند؛ بلکه هر بار با سورپرایزهای جدیدی نیز مخاطبان را شگفت‌زده می‌کنند.
بازی بعدی Apex Legend Mobile است که به صورت رایگان عرضه شده و برای گجت‌های ios و اندروید در دسترس می‌باشد. همچنین آخرین بازی این لیست Garena Free Fire نام دارد و از سبک بتل رویال پیروی می‌کند. هر دور از این گیم اکشن تنها 10 دقیقه زمان می‌برد.

بیشتر بخوانید :  پوکو X5 پرو ! رقیب دندان شکن و خوش قیمت پرچمدارن ! مناسب بازی و فعالیت گیمینگ !

از اینکه تا اینجای مطلب با نوکس پلاس همراه بودید از شما متشکریم و امیداوریم این مطلب مفید واقع شود و نیاز شمارا برطرف کرده باشد …
یادتون نره ! نوکس پلاس ارائه دهنده برتر خدمات خرید انسی پابجی نیو استیت است …
نوکس پلاس

به این مطلب امتیاز دهید
مقالات مرتبط
پاسخ دهید
سبد خرید نوکس پلاس
دسته بندی ها نوکس پلاس
حساب کاربری نوکس پلاس