گوشی مناسب بازی - نوکس پلاس

در ادامه شرح ویژگی هایی که یک گوشی گیمینگ باید داشته باشد لازم شد تا بر اساس همین ویژگی ها و بر اساس رنج های قیمتی مختلف ، ۱۰ گوشی برتر گیمینگ رو خدمتتون معرفی کنیم . در ادامه با نوکس مگ ، مجله انتشارات فروشگاه نوکس پلاس همراه باشید . نوکس پلاس فروشگاهی در زمینه ارز بازی های دیجیتال است که خدمات خرید یوسی پابجی ، خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ، خرید NC پابجی نیو استیت و… را ارائه میکند . بی معطلی بریم سر اصل مطلب و معرفی گوشی ها !

  • رنج قیمتی ۶ تا ۷ میلیون تومان

  1. سامسونگ گلکسی M23

سامسونگ گلکسی M23 - نوکس پلاسقیمت این موبایل در شهریور ماه ۱۴۰۱ ، حدود ۶.۲ تا ۶.۵  میلیون تومان است و ویژگی که این گوشی را برای بازی و گیمینگ مورد پسند میسازد ، پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰G با پشتیبانی از اینترنت ۵G و پردازنده گرافیکی Adreno 619 است که در کنار صفحه نمایش IPS LCD 120Hz و باتری لیتیوم پلیمری ۵۰۰۰mAh تجربه خوبی از گیمینگ در موبایلی با این رنج قیمتی اقتصادی ایجاد میسازد .

  • رنج قیمتی ۷ تا ۹ میلیون تومان

  1. سامسونگ گلکسی M52 5G

سامسونگ گلکسی M52 5G - نوکس پلاسقیمت این موبایل در شهریور ماه ۱۴۰۱ ، حدود ۸.۶ میلیون تومان است و ویژگی که این گوشی را برای گیمینگ منحصربه فرد میسازد پردازنده فوق العاده اسنپدراگون ۷۷۸G ، نمایشگر عالی Super AMOLED Plus, 120Hz ، رم ۶ و ۸ گیگابایتی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با قابلیت فست شارژ ۲۵واتی است که درنوع خود و در این بازه قیمتی در مقایسه با رقبا فوق العاده است .

  • رنج قیمتی ۹ تا ۱۲ میلیون تومان

  1. شیائومی پوکو F3

شیائومی پوکو F3 - نوکس پلاسقیمت این موبایل در شهریور ماه ۱۴۰۱ ، حدود ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومان است . این گوشی با توجه به اینکه ساخت سال ۲۰۲۱ است اما با این وجود هنوز هم در زمینه گیمینگ حرفها برای گفتن دارد . اول از همه اینکه این گوشی بسیار خوش ساخت و خوش دست هست و حس خوبی را به کاربر منتقل میکند و اما پردازنده پرچمدار و قدرتمند اسنپدراگون ۸۷۰G 5G 7 نانومتری و پردازنده گرافیکی قدرتمند در کنار صفحه نمایشی که یک صفحه نمایش تمام عیار و تکامل یافته AMOLED, 120Hz, با قابلیت  HDR10+,و روشنایی اعجاب آور  ۱۳۰۰ نیتی است . باطری این گوشی ۴۵۲۰ میلی آمپر با شارژر فست ۳۳ واتی است که این باتری را در تنها ۵۲ دقیقه شارژ میکند و همچنین این گوشی  Quick Charge 3+ را هم پشتیبانی میکند که بر سرعت شارژ این گوشی می افزاید .

  1. شیائومی پوکو F3 GT

شیائومی پوکو F3 GT - نوکس پلاساین گوشی با قیمتی حدودی ۱۱.۵ میلیون تومانی که یک گوشی اختصاصی گیمینگ هم هست گزینه بسیار مناسبی برای علاقه مندان به گیم است . این گوشی پردازنده قدرتمند MediaTek MT6893 Dimensity 1200 5G با پشتیبانی از شبکه ۵G را داراست که شانه به شانه نمایشگر زیبا و خوش ساخت AMOLED, 1B colors, 120Hz که قابلیت نمایش ۱ میلیارد رنگ را دارد ، خودنمایی میکند . باتری لیتیوم پلیمری این گوشی ۵۰۶۰ mAh است و اما شارژر فوق العاده ۶۷W که تمام ظرفیت این گوشی را در ۴۲ دقیقه فول شارژ میکند . همچنین ویژگی خاصی که این گوشی را برای گیمینگ استثنایی میسازد دکمه های مکانیکی این گوشی است که از شما یک پلیر عالی و حرفه ای میسازد .

  • رنج قیمتی ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان

  1. شیائومی ۱۱T Pro

شیائومی 11T Pro - نوکس پلاساین گوشی با قیمت ۱۳ الی ۱۴ میلیون تومانی در شهریورماه ۱۴۰۱ ، ارزش خرید فوق العاده بالایی دارد و بسیار پیشنهاد میشود . غول پردازشی ۵ نانومتری Snapdragon 888 5G (5 nm) که در نوع خود فوق العاده است ؛ نمایشگر AMOLED, Dolby Vision, 1B colors, 120Hz که حرفی برای گفتن ندارد ! بلندگوهایی پرهیاهو که توسط هارمن کاردن تیون شده اند و امااا باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری که شارژر اعجاب آور ۱۲۰W تمام ظرفیت آن را تنها در ۱۷ دقیقه شارژ میکند که بینظیر است .

  1. شیائومی پوکو F4 GT

شیائومی پوکو F4 GT - نوکس پلاساین گوشی از شیائومی که لایق صفت گیمینگ است ، در شهریور ماه ۱۴۰۱ بین ۱۴ تا ۱۶ میلیون تومان قیمت دارد . پردازنده قدرتمند Snapdragon 8 Gen 1 (4 nm) که برای توصیف قدرت این غول یک کلمه کفایت میکند ، بینظیر ! نمایشگر عالی AMOLED, 1B colors, 120Hz که وضوح بالایی دارد و جزئیات فوق العاده ای به نمایش میگذارد . چهار خروجی اسپیکر که Tuned by JBL (تیون شده توسط JBL) و اما باطری ۴۷۰۰ میلی آمپری که شارژر ۱۲۰واتی آن ، در ۱۷ دقیقه آن را فول شارژ میکند که عالی و کم نظیر است . همچنین این گوشی گیمینگ ، تریگر های مکانیکی کنترلی دارد که با آنها میتوانید دشمنان خود را خیر کنید ! این گوشی که به شدت توسط نوکس پلاس به شما پیشنهاد میشود ، یک گوشی تمام عیار برای گیمینگ است که خرید این گوشی نشان از علاقه بسیار زیاد شما به گیم خواهد داشت که این میزان از محبوبیت گیم ستودنی و قابل احترام است !

  • رنج قیمتی ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان

۷ . وان پلاس ۹RT 5G

وان پلاس 9RT 5G - نوکس پلاساین گوشی از برند خوشنام وان پلاس در شهریور ماه ۱۴۰۱ ، ۱۷ میلیون تومان قیمت دارد . پردازنده این گوشی Snapdragon 888 5G (5 nm) است که سومین پرچمدار کوالکام است با صفحه نمایش AMOLED, 120Hz که حسگر اثرانگشت را در زیر خود جای داده است و HDR10+ را پشتیبانی میکند . باتری این گوشی ۴۵۰۰ میلی آمپری است و با شارژر ۶۵ واتی این گوشی در ۲۹ دقیقه فول شارژ میشود و ارزش خرید بالایی دارد و تنها ایرادی که میشود به آن گرفت شاید کم بودن تجهیزات و لوازم جانبی آن بوده باشد که جای نگرانی ندارد و به زودی جای آن در بازار پر میشود .

  • رنج قیمتی ۲۰ میلیون تومان و بالاتر

تا رنج قیمتی ۲۵ میلیون تومان آیفون ۱۱ مشاهده میشود که برای گیمران علاقه مند به برند آیفون در این رنج قیمتی میتواند انتخاب مناسبی باشد اما پیشنهاد نمیشوند به سراغ سری های SE آیفون بروند چرا که این مدل ها نمایشگر کوچکی دارند و ممکن است با مرور زمان اذیت کننده شوند .

گوشی های که بالای این رنج قیمتی دارند ، اغلباً قابلیت گیمینگ دارند و از سخت افزار خوبی بهره میبرند و از جلوه گیم ، تنوع بالای سخت افزار در این رنج قیمتی وجود ندارد چرا که همه آنها پرچمدار و نشانه صلابت شرکت های مشهور موبایل سازی هستند .

امیدواریم با مطالعه این آموزش و آموزش قبلی ، اطلاعات کاملی درباره ویژگی سخت افزار گوشی های گیمینگ بدست بیاورید و در چارچوب این اطلاعات بهترین انتخاب را داشته باشید و از گوشی گیمینگ خود نهایت لذت را ببرید . همچنین ما در نوکس پلاس با گوشی جدیدتان پذیرای شما هستیم تا خدمات ارز دیجیتال بازی های موبایلی اعم از خرید uc ، خرید cp کالاف دیوتی موبایل و خرید گیفت کارت و … را با بهترین قیمت و کیفیت و سرعت واریز ، دراختیار شما قرار دهیم .

از اینکه تا اینجای مطلب مارا همراهی فرمودید مایه مباهات ماست و امیدواریم با بهره از این اطلاعات بهترین انتخاب را داشته باشید

دوستدار شما ، نوکس پلاس

۴.۴/۵ - (۳۲ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *