نوکس پلاس
بهترین گوشی های سال 1401 کدام ها بودند ؟

بهترین گوشی های سال 1401 کدام ها بودند ؟

با توجه به تنوع گوشی های هوشمند و مدل های جدید در بازار و نوسان قیمت ها، انتخاب بهترین گوشی در هر رنج قیمتی همیشه سخت و دشوار است. برای خرید گوشی باید از دیگران کمک و راهنمایی بگیرید. گوشی های میان رده را می‌توان پرفروش ترین محصولات در بین کاربران ایرانی معرفی کرد. گوشی هایی که در محدوده قیمتی خاصی هستند و بر اساس بودجه های خاص طیف وسیعی از سلیقه ها را پوشش می‌دهند. در ادامه این مطلب در نوکس پلاس ، مرجع خرید cp ، سعی کرده ایم ویژگی های بهترین گوشی های 1401 را برای شما بیان کنیم. تا در زمان انتخاب کمکی هر چند کوچک برای شما باشد.

نکات مهم در انتخاب بهترین گوشی 1401

ما سعی کرده ایم بهترین گوشی ها را در هر بازه قیمتی بر اساس برند، سخت افزار و عملکرد انتخاب کنیم. انتخاب بهترین گوشی برای شما وابسته به نیازها و فعالیت‌های شما، بودجه، نوع سیستم عامل و دیگر عوامل دارد. معیار اصلی ما در انتخاب گوشی رم، نمایشگر، حافظه و فناوری ارتباطی  4G و 5G است. با توجه به گسترش روزافزون فناوری 5G ، ما سعی کرده‌ایم تا جایی که ممکن است تلفن‌های مجهز به 5G را به هر میزان ممکن ارائه کنیم.
تا آنجا که ممکن است، انتخاب ها منصفانه انجام شده است. حتی برای هر دسته گوشی هوشمند با کمترین سطح قیمت معرفی کرده ایم تا گزینه های بیشتری داشته باشید. گوشی با صفحه نمایش با کیفیت بالا می‌تواند تجربه کار با گوشی را برای شما شیرین کند. صفحه نمایش‌هایی با رزولوشن بالا، فرکانس رفرش بالا و رنگ‌های زنده می‌توانند بهترین انتخاب باشند. البته ممکن است با هر بودجه ای گوشی های هوشمند دیگری نیز در این راهنمای خرید وجود داشته باشد، اما به دلیل محدودیت ها و برای ارائه اطلاعات سریعتر و بهتر، فرمت راهنمای خرید همانطور که مشاهده می‌کنید سفارشی سازی شده است.
بازار گوشی های هوشمند، مانند هر چیز دیگری در کشور ما، بسیار بی ثبات است و ثبات طولانی مدت ندارد. در صورت انتخاب گوشی هوشمند از لیست، حتماً قیمت فعلی را بررسی کنید.

۱-  گوشی های میان رده تا 5 میلیون

گوشی های میان رده تا 5 میلیون می توانند انتظارات افرادی که به دنبال بازی های حرفه ای هستند برآورده کند.

این دسته برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که به دنبال بدنه مناسب و سخت افزار رضایت بخش طبق بودجه خود هستید. گوشی ها میان رده کوچک اما با کیفیت که ممکن است پاسخ هر فردی باشد. اگر به دنبال 8 گیگابایت رم، دو سیم کارت، دوربین خوب و باتری پرظرفیت با بودجه ای نزدیک به 6 میلیون تومان هستید در این گروه شما می‌توانید محصول خوبی پیدا کنید!
برای مثال نوکیا G20 یک گوشی هوشمند ارزان قیمت و جز بهترین گوشی 1401 است. این گوشی دو سیم کارته دارای 128 گیگابایت ظرفیت است که می‌تواند اکثر نیازهای ما مانند مرور وب، بازی‌های آفلاین و آنلاین، تماشای فیلم و کلیپ های رسانه های اجتماعی، کار با برنامه ها و موارد دیگر را برآورده کند.

بیشتر بخوانید :  بهترین اپلیکیشن های کاربردی سال 2022 کدامند ؟ معرفی کاربرد و ویژگی ها ...
نوکیا g20
نوکیا g20

یکی از نقاط قوت گوشی نوکیا جی 20 بدنه آن است. اگرچه پنل پشتی از پلاستیک ساخته شده، اما دارای روکش مات و ضد خش است که از اثر انگشت در هنگام استفاده جلوگیری می‌کند. علاوه بر این در دو رنگ موجود این گوشی شاهد هفت شیار رنگی هستیم که به نور واکنش نشان می‌دهند و از تمام زوایا با نگاه به گوشی می‌توان شرایط و رنگ های خاصی را مشاهده کرد. در این رده قیمتی فریم دور گوشی از آلومینیوم بوده که یک ویژگی منحصر به فرد و استثنایی محسوب می‌شود.

۲- گوشی های دارای قیمت متوسط تا 8 میلیون

در این بازه قیمتی، شاهد یک گوشی میان رده خوب هستیم که به دلیل نرم افزار استاندارد، قدرت پردازش مناسب، دوربین و به خصوص فناوری ارتباطی 5G ارزش خرید دارد.

این دسته برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید بازی های سنگین با بودجه 6 یا 7 میلیون تومانی انجام دهید. اگر به دنبال دوربین گوشی های استاندارد با عکس و فیلم خوب هستید. در این مرحله به گوشی های هوشمند با برند هواوی می‌رسیم. برندی که فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته؛ اما نمی‌توان از کیفیت محصولاتش به خصوص در گوشی های هوشمند چشم پوشی کرد.
آخرین پیشنهاد ما در بخش میان رده، Nova 7i است. Nova 7i از نظر سخت افزار، زیبایی، دوربین، شارژ و صفحه نمایش عریض (تراکم 398 پیکسل بر اینچ) و با کیفیت گوشی بسیار مناسبی است. Huawei nova 7i دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی LTPS IPS LCD با رزولوشن 1080 در 2310 پیکسل است. کیفیت پنل Nova 7i قطعاً ضعیف تر از پنل های قدیمی است. اما این تفاوت اصلاً آزاردهنده نیست و کیفیت تصویر مناسبی را در این گوشی خواهید دید.

nova 7i - نوکس پلاس
nova 7i

سنسورهای دوربین هواوی nova 7i با توجه به قیمت خوب بسیار قدرتمند هستند. سنسور دوربین اصلی دارای دیافراگم عریض f/1.8 و وضوح 48 مگاپیکسل، سنسور دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض با یک زاویه دید 120 درجه، سنسور دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی در این گوشی قرار گرفته‌اند.

3- گوشی های دارای قیمت بالای 11 میلیون

این سری متعلق به گوشی های میان رده با مشخصات قدرتمند که پرچمدار بازار و بهترین گوشی 1401 است. با اطمینان از عملکرد گوشی، می‌توان انتظار کیفیت عالی تصویر، دوربین و سخت‌افزار داخلی را داشت.

این دسته برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید یک گوشی قدرتمند بخرید، اما بودجه کافی برای آن ندارید. اگر نمی‌خواهید پول زیادی برای خرید یک گوشی خرج کنید؛ اما یک گوشی چند منظوره نیاز دارید. در سری گوشی های پرطرفدار پوکو، مدل F3 به دلیل قدرت سخت افزاری مناسب و امکانات عالی در سال 2021 محبوبیت زیادی کسب کرد. در طراحی پوکو اف 3 با بدنه ای تمام شیشه ای اما فریم پلاستیکی روبرو هستید. شیشه به کار رفته در جلو و پشت دستگاه مجهز به محافظ گوریلا گلس 5 است و از این نظر با محصولی بادوام روبرو هستیم. همچنین گواهی IP53 از گوشی در برابر گرد و غبار و پاشیدن آب محافظت می‌کند.

بیشتر بخوانید :  پرطرفدارترین بازی های موبایلی سال 2022 کدامند ؟ معرفی و بررسی ...
poco f3 نوکس پلاس
poco f3

F3 از بزرگترین صفحه نمایشی که این روزها شیائومی ارائه می‌دهد استفاده می‌کند. صفحه نمایش فول اچ دی پلاس، دارای محافظ گوریلا گلس و فناوری AMOLED، 6.67 اینچی است. این صفحه نمایش با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل و تراکم 395 پیکسل در هر اینچ، کیفیت بالایی را برای تماشای فیلم، انجام بازی و وب گردی فراهم می‌کند. این صفحه نمایش از فناوری E4 AMOLED استفاده می‌کند که به راحتی می‌تواند تا 16 میلیون رنگ را تحلیل و نمایش دهد و در عین حال عمر باتری را 15 درصد افزایش دهد.
در برخی از بازه های قیمتی، انتخاب بهترین گوشی 1401 کار آسانی است. در حالی که در برخی دیگر، تنوع مدل ها و ارتباط نزدیک بین عملکرد و مشخصات، کار را دشوار می‌کند. البته هیچ چیز از باگ و خطا در امان نیست و برخی از گوشی ها ممکن است در یک مرحله خاص عملکرد خود را از دست بدهند.

از اینکه تا انتهای مطلب با ما همراه بودید از شما قدردانیم و امیدواریم قدمی در راستای افزایش دانش شما در حوزه تکنولوژی برداشته باشیم . خوشحال میشویم دیدگاه ارزشمند خود را با ما به اشتراک بگذارید.
یادتون نره ! نوکس پلاس عرضه کننده خدمات خرید یوسی پابجی موبایل و سایر خدمات گیمینگ با نازل ترین قیمت موجود در ایرانه …
نوکس پلاس | noxplus.ir

به این مطلب امتیاز دهید
مقالات مرتبط
پاسخ دهید
سبد خرید نوکس پلاس
دسته بندی ها نوکس پلاس
حساب کاربری نوکس پلاس