نوکس پلاس
بهترین لپتاپ های سال 2022 کدامند ؟ معرفی و بررسی مشخصات …

بهترین لپتاپ های سال 2022 کدامند ؟ معرفی و بررسی مشخصات

هر ساله تعداد زیادی لپ تاپ جدید به بازار عرضه شده و تقریبا همه‌‌ی آن‌ها ویژگی‌های جدیدی را نیز با خود به همراه می‌آورند. همین امر مساله‌ی انتخاب میان آن‌ها را به امری پیچیده تبدیل می‌کند. در زمینه‌ی خرید لپ تاپ، تنها با در نظر گرفتن مجموعه‌ای از فاکتورها است که می‌توان یک انتخاب صحیح انجام داد. انتخابی که پاسخ‌گوی نیازهای شما باشد. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند با صرف هزینه‌ی کم، به بالاترین حد مقدور امکانات دسترسی داشته باشند. این دسته از کاربران به دنبال داشتن یک لپ تاپ ارزان هستند که همزمان کارایی معقول لپ تاپ‌های رایج را نیز برای ایشان داشته باشد. در ادامه با نوکس پلاس ، ارائه دهنده برتر خدمات یوسی پابجی موبایل با طیف گسترده‌ای از لپ‌ تاپ‌های گران گرفته تا لپ تاپ‌های مقرون به صرفه آشنا می‌شویم.

لپ تاپ

بهترین لپ تاپ 2022

عنوان بهترین لپ تاپ سال 2022 را به جدیدترین ساخته‌ی کمپانی اپل یعنی Apple MacBook Air اختصاص می‌دهیم. از جمله مشخصات این محصول می‌توان به رم 8 تا 16 گیگابایتی آن اشاره کرد. در واقع این لپ‌تاپ را در چندین مدل با اندازه رم‌های متفاوت ساخته و به بازار عرضه می‌کنند. اندازه‌ی نمایشگر Apple MacBook Air معادل با 13.3 اینچ می‌باشد و از گرافیک Integrated 8-core بهره‌مند است. این محصول را می‌توان با انواع حافظه‌ی داخلی از 256 گیگابایت گرفته تا 2 ترابایت یافت. اپل مانند سایر محصولات جدیدش در این مورد نیز از پردازنده‌های مخصوص خود (یعنی Apple M1) استفاده کرده است. دوربین یا همان وب کم این دستگاه نیز FaceTime HD webcam 720p  می‌باشد. این مک بوک نه تنها در صدر لیست ما قرار گرفته است، بلکه اپل نیز آن را به عنوان بهترین لپ‌تاپی که تا کنون ساخته است معرفی می‌کند.
دومین لپ تاپ برتر سال 2022، Microsoft surface laptop 4 نام دارد. این محصول توسط پردازنده‌ی Intel Core i7-1185G7 مدیریت می‌شود. رمی که کمپانی مایکروسافت برای محصول جدید خود در نظر گرفته است، 16GB LPDDR4x می‌باشد. نمایشگر این محصول تنها 0.2 اینچ از محصول معرفی شده‌ی قبلی بزرگتر بوده و معادل با 13.5 اینچ است. همچنین این لپ‌تاپ از گرافیک Intel Iris Xe بهره‌مند است. حافظه‌ی داخلی آن 512 گیگابایت بوده و یک دوربین IR Webcam 720p نیز در آن تعبیه شده است. سبک وزن بودن و عمر باتری طولانی این دستگاه را می‌توان جزو ویژگی‌های فوق‌العاده‌ی آن دانست. همچنین وجود صفحه‌ کلید Surface، این محصول را به یک انتخاب عالی برای کسانی تبدیل کرده است که بسیار تایپ می‌کنند.
سومین لپ تاپ قرار گرفته در میان برترین‌های 2022 یکی از محصولاتی است که در سال 2021 به بازار عرضه شد، اما با توجه به ویژگی‌ها و امکانات جذابی که دارد، در سال 2022 نیز همچنان در صدر قرار گرفته است. این لپ تاپ LG Gram 17 (2021)  نام دارد. این محصول دارای یک رم 16 گیگابایتی بوده و حافظه‌ی داخلی آن 1 ترابایت است. در این لپ‌تاپ از کارت گرافیک Intel Iris Xe Graphics استفاده شده است و پردازنده‌ی به کار رفته در آن نیز 2.8GHz Intel Core i7-1165G7 می‌باشد. میزان رزولوشن نمایشگر 17 اینچی این دستگاه سبک وزن و بادوام، 1600 در 2560 بوده و حاوی یک دوربین webcam 720p می‌باشد.

بیشتر بخوانید :  چه مودم هایی برای بازی و فعالیت گیمینگ اینترنت پرسرعت تری دارند ؟

خرید لپ تاپ

ادامه معرفی لپ تاپ های برتر 2022

در ادامه‌ی لیست لپ تاپ های برتر سال 2022 به یکی دیگر از محصولات کمپانی اپل برمی‌خوریم. MacBook Pro 13 نیز یکی از بهترین محصولات این کمپانی است که از وجود یک رم 16 گیگابایتی و پردازنده‌ی Apple M1 بهره می‌برد. این مدل را در انواع مختلفی با حافظه‌های 256 گیگابایت تا 2 ترابایت می‌سازند. این دستگاه دارای یک کارت گرافیک یکپارچه‌ی 8 هسته‌ای است و اندازه‌ی نمایشگر آن نیز 13.3 اینچ می‌باشد. گرچه این محصول در سال 2020 عرضه شد، اما وجود آپشن‌هایی چون نوار لمسی و فن داخلی، کماکان MacBook Pro 13 را در اوج نگه داشته و هنوز می‌توان آن را جزو برترین‌های بازار برشمرد.
پنجمین لپ تاپ این لیست  Google’s Pixelbook Go نام دارد. این محصول در حال حاضر بهترین کروم بوک جهان است. وجود یک پردازنده‌ی 1.3GHz Intel Core i5-8220Y، در تبدیل شدن این دستگاه به بهترین کروم بوک تولید شده، نقش بسزایی دارد. کارت گرافیک Intel UHD Graphics 615 نیز در همکاری با پردازنده، به هرچه بهتر شدن این محصول یاری می‌رساند. رم به کار گرفته شده در این دستگاه 8 گیگابایتی بوده و حافظه‌ی داخلی آن نیز 128 گیگابایت می‌باشد. همچنین اندازه‌ی نمایشگر آن نیز 13.3 اینچ است و یک دوربین دوگانه‌ی 2 مگاپیکسلی 1080p نیز در Google’s Pixelbook Go تعبیه شده است. عمر طولانی باتری و وزن پایین نیز از ویژگی‌های مثبت این لپ تاپ هستند.
ششمین محصول نیز Acer Swift 3 نام دارد. خرید این لپ تاپ به کسانی توصیه می‌شوند که بودجه‌ی محدودتری در اختیار دارند. با این حال ارزان بودن Acer Swift 3 دلیلی بر ناتوانی آن در برآورده کردن نیازهای کاربران نمی باشد؛ بلکه کاملا در این زمینه درخشان عمل می‌کند. این دستگاه 14 اینچی از یک پردازنده‌ی AMD Ryzen 7 4700U  و گرافیک AMD Radeon بهره‌مند است. همچنین رم آن 8 گیگابایت و حافظه‌ی داخلی آن نیز 512 گیگابایت می‌باشد. عمر فوق‌العاده‌ی 11 ساعتی باتری این محصول و وجود پرشمار انواع پورت، از نقاط قوت آن هستند. تنها نقطه ضعفی که می‌توان به این لپ تاپ نسبت داد این است که صفحه نمایش آن تا حدودی کم نور است.

لپ تاپ ارزان

معرفی منتخب برترین لپ تاپ های 2022

هفتمین لپ تاپ این لیست HP Envy x360 (2020) convertible است. این دستگاه را در دو مدل با مقدار رم‌های 8 گیگابایت و 16 گیگابایت می‌سازند. پردازنده‌ی این محصول شرکت HP، از نوع AMD Ryzen 5 4500U بوده و گرافیک آن نیز AMD Integrated Radeon می‌باشد. این دستگاه صفحه نمایش نسبتا بزرگی دارد و اندازه‌ی آن 15.6 اینچ می‌باشد. حافظه‌ی داخلی آن نیز از نوع 256GB NVMe PCIe M.2 SSD است. نکته‌ی شایان ذکر در مورد این لپ تاپ صفحه نمایش لمسی آن است که قابلیت پشتیبانی از قلم MPP2.0 HP را فراهم می‌کند.
هشتمین لپ تاپ برتر سال 2022 در این لیست، مدل Asus ROG Zephyrus G14 است. شرکت ایسوس نیز این دستگاه را در دو مدل متفاوت و با رم‌های 16 گیگابایت و 32 گیگابایت عرضه می‌کند. این شرکت از پردازنده‌ی AMD Ryzen 9-4900HS در Asus ROG Zephyrus G14 استفاده کرده و کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 2060 Max-Q را نیز در آن تعبیه کرده است. حافظه ی داخلی این دستگاه عدد شگفت انگیز 1 ترابایت است. در ضمن باید ذکر کرد که اندازه‌ی نمایشگر آن نیز 15.6 اینچ می‌باشد.
نهمین لپ تاپ قرار گرفته در لیست برترین‌های سال 2022 به Acer Chromebook Spin 713 اختصاص می‌یابد. این دستگاه که حمل آن بسیار آسان است و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است، با یک پردازنده‌ی Intel Core i5-10210U و کارت گرافیک Intel UHD تجهیز شده است. رم این لپ‌تاپ 13.5 اینچی 8 گیگابایت و حافظه‌ی داخلی آن نیز 128 گیگابایت است.
جایگاه دهمین و آخرین لپ تاپ قرار گرفته در لیست برترین‌های سال 2022 به Dell XPS 13 2-in-1 تعلق می‌گیرد. رم این دستگاه نیز در دو حالت 8 گیگابایتی و 16 گیگابایتی در دسترس کاربران قرار دارد. اندازه‌ی صفحه نمایش آن 13.4 اینچ بوده و میزان حافظه‌ی داخلی این دستگاه، 1 ترابایت می‌باشد. پردازنده و گرافیک Dell XPS 13 2-in-1 نیز به ترتیب Intel Core i7-1165G7 و Intel Iris Xe هستند.

بیشتر بخوانید :  گلکسی M54 رونمایی شد ! فرقش با A54 چیه ؟ مقایسه عملکرد

امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید و سیستم دلخواه خود را انتخاب کرده باشید …
یادتون نره ! نوکس پلاس ارائه دهنده برتر خدمات خرید و استعلام قیمت یوسی در ایرانه !
نوکس پلاس

به این مطلب امتیاز دهید
مقالات مرتبط
پاسخ دهید
سبد خرید نوکس پلاس
دسته بندی ها نوکس پلاس
حساب کاربری نوکس پلاس