نوکس پلاس
معرفی و بررسی مشخصات گوشی گیمینگ سری ردمجیک 8 ، شاهکار جدید نوبیا !

معرفی و بررسی مشخصات گوشی گیمینگ سری ردمجیک 8 ، شاهکار جدید نوبیا !

امروزه گیمینگ، یک صنعت چندین میلیارد دلاری است که چشم پوشی از آن، عملا غیر ممکن است. کمپانی نوبیا نیز با عرضه گوشی ردمجیک 8 پرو – Redmagic 8 pro نشان داد که این مسئله را درک کرده است. این گوشی گیمینگ قدرتمند، کاملا مناسب گیمر ها ساخته شده و مزایای بسیار فوق العاده ای دارد. در ادامه در نوکس پلاس ، مرجع اصلی خرید و استعلام قیمت یوسی در ایران ، به بررسی امکانات این موبایل گیمینگ خواهیم پرداخت.

معرفی گوشی گیمینگ Redmagic 8 pro
معرفی گوشی گیمینگ Redmagic 8 pro

طراحی ردمجیک 8 پرو – Redmagic 8 pro

هیچکس از یک گوشی گیمینگ، انتظار یک طراحی ساده را ندارد. ردمجیک 8 پرو نیز در این مورد، به  هیچ عنوان شما را ناامید نخواهد کرد. در بخش پنل جلویی و نمایشگر، هیچ اثری از بریدگی و یا دوربین جلو دیده نمی شود. تمام پنل جلو را نمایشگر تشکیل داده تا شیوه گیمینگ و بدون مزاحمت را تجربه کنید.
به غیر از پنل جلو که 93،7 درصد آن نمایشگر است، پنل پشتی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. 3 دوربین در این بخش دیده می شوند که چینش آنها، به شکل عمودی در وسط است. قسمت هیجان انگیز پنل پشتی، حفره های خنک کننده است. این حفره ها، به دلیل ورود و خروج هوای خنک کننده تعبیه شده اند. با توجه به این حفره ها، انتظار خواهیم داشت که دما حین گیم، بسیار بهینه باشد.
طراحی Redmagic 8 pro، به همین جا ختم نمی شود و همچنان نکاتی برای گفتن وجود دارد. لبه های گوشی، به شکل تحت طراحی شده تا نگهداری گوشی در دست و کنترل آن، راحت تر باشد. علاوه بر این مسئله، نوبیا دکمه های اضافی برای گیمینگ را نیز قرار داده است. این دکمه ها، توسط یک دکمه کشویی مخفی و باز می شوند.

طراحی ردمجیک 8 پرو
طراحی ردمجیک 8 پرو

سخت افزار

مهم تر از طراحی یک گوشی گیمینگ، سخت افزار قدرتمند برای اجرای گیم است. ردمجیک 8 پرو – Redmagic 8 pro در این مورد، سنگ تمام گذاشته است. این گوشی، از پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 بهره می برد که بهترین پردازنده کنونی برای گیم است. این پردازنده، 8 هسته دارد که قوی ترین هسته، 3،2 گیگاهرتز توان پردازشی تولید می کند.
علاوه بر پردازنده قدرتمند، ردمجیک 8 پرو در بخش رم و حافظه داخلی نیز برگ برنده هایی دارد. مدل پایه، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد که فوق العاده است. اگر رم و حافظه داخلی بیشتری می خواهید، میتوانید 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار داشته باشید.
تنها تفاوت Redmagic 8 pro و Redmagic 8 pro plus در اینجا مشخص می شود. Redmagic 8 pro plus می تواند تا 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی در اختیار داشته باشد. علاوه بر این تفاوت، شما می توانید این گوشی قدرتمند را با قاب پشتی شفاف خریداری کنید.

بیشتر بخوانید :  فیلتر شدن اینستاگرام و واتساپ چند نفر را از کار بیکار کرد ؟

نمایشگر و خنک کننده ردمجیک 8 پرو

ردمجیک 8 پرو از یک نمایشگر بزرگ 6،8 اینچی با تکنولوژی OLED بهره می برد. رزولوشن این صفحه نمایش، 2480*1116  است که یک کیفیت فوق العاده را ارائه می دهد. علاوه بر نکات گفته شده، این صفحه نمایش نرخ به روز رسانی 120 هرتزی دارد. این نرخ بالا، به اجرای روان بازی ها کمک بسیار زیادی می کند.
خبر بهتر اینجاست که پشت این نمایشگر بزرگ، یک سیستم خنک کننده بسیار قوی وجود دارد. این سیستم خنک کننده، از داغ کرده گوشی حین اجرای بازی جلوگیری کرده و مانع افت فریم می شود. این عدم افت فریم از تاخیر و کندی بازی جلوگیری می کند که برای گیمر ها اهمیت بسیاری دارد.

سخت افزار مخصوص گیمینگ
سخت افزار مخصوص گیمینگ

باتری و شارژر

گیمینگ با گوشی، بدون استفاده از شارژر، قطعا تجربه لذت بخش تری است. ردمجیک 8 پرو – Redmagic 8 pro نیز برای این مسئله، یک راه حل عالی در نظر دارد. این گوشی، یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی دارد که میتواند مدت زمان زیادی شارژ نگه دارد. طبق تجربه، این حجم از باتری می تواند تا 8 ساعت برای گیمینگ گوشی را تغذیه کند. اما باتری بزرگ، تنها مزیت شارژدهی این گوشی نوبیا نیست.
درون جعبه Redmagic 8 pro، یک شارژر 80 واتی قرار داده شده که بسیار قدرتمند است. این شارژر، می تواند گوشی شما را در عرض 35 دقیقه بطور کامل شارژ کند. اگر مدل پلاس را خریداری کنید، یک شارژر 165 واتی در دسترس شما خواهد بود. این شارژر، می تواند گوشی را فقط در عرض 14 دقیقه شارژ کند. البته مدل پلاس، از باتری 5000 میلی آمپری بهره می برد.

بررسی دوربین های ردمجیک 8 پرو – Redmagic 8 pro

با اینکه دوربین اغلب برای گیمر ها چندان مهم نیست، اما ردمجیک 8 پرو – Redmagic 8 pro شما را ناامید نخواهد کرد. سنسور اصلی کیفیتی معادل 50 مگاپیکسل دارد که تقریبا هم رده با شیائومی 13 قرار می گیرد. دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسل است و دوربین ماکرو، کیفیت 2 مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی نیز 16 مگاپیکسلی است که کیفیت بسیار خوبی محسوب می شود.

نرم افزار

ردمجیک 8 پرو با آخرین نسخه اندروید، یعنی نسخه 13 به بازار عرضه خواهد شد. بدین ترتیب، حتی از نظر نرم افزار نیز این گوشی در بهترین حالت ممکن است. رابط کاربری مخصوص، یعنی رد مجیک 6 نیز برای این گوشی عرضه خواهد شد که یک رابط فوق العاده سریع است. طبق گفته ها، این رابط کاربری برای گیمینگ بسیار بهینه شده و هر آنچه که انتظار دارید را در اختیار شما قرار می دهد.

بیشتر بخوانید :  رفع تحریم اینترنتی ایران چه تاثیراتی خواهد داشت؟

قیمت

همیشه قیمت، دغدغه اصلی گیمر ها برای خرید تجهیزات بوده است. با این وجود، Redmagic 8 pro قیمت چندان بالایی ندارد که خبر بسیار خوبی محسوب می شود. نسخه پایه، با قیمت 575 دلار عرضه می شود که به هیچ عنوان، قیمت بالایی نیست. قوی ترین نسخه، با قیمت 718 دلار عرضه می شود که هم قیمت نسخه پایه پرچمداران جدید است.
اگر قصد خرید نسخه پلاس را دارید، باز هم با قیمت های عجیبی مواجه نخواهید شد. نسخه پایه، با قیمت 747 دلار عرضه می شود. قوی ترین نسخه با پنل پشتی شفاف، قیمتی 1005 دلاری دارد که هم قیمت نسخه پایه آیفون های جدید است. بدین ترتیب، خرید این گوشی دور از دسترس و رویا نیست.
ردمجیک 8 پرو – Redmagic 8 pro را می توان شاهکاری در عرضه گیمینگ دانست. این گوشی، یک طراحی فوق العاده دارد که از هر نظر، تجربه گیمینگ را بهبود می بخشد. به روز ترین سخت افزار در کنار یک صفحه نمایش عالی، یک تجربه بسیار خوب را در اختیار شما می گذارد.
علاوه بر سخت افزار قدرتمند، نوبیا تمام توان خود را برای این گوشی، به کار برده است. دکمه های سخت افزاری، می تواند در بازی هایی مثل کال آف دیوتی و پابجی کمک حال شما باشد. علاوه بر دکمه ها، سیستم خنک کننده نیز برگ برنده این گوشی گیمینگ است. داغ شدن و کاهش قدرت پردازنده، تقریبا به فراموشی سپرده خواهد شد.

امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید و با این پرچمدار تازه نفس بیشتر آشنا شده باشید …
یادتون نره ! نوکس پلاس ارائه دهنده برتر خدمات خرید سی پی در ایرانه !
نوکس پلاس

به این مطلب امتیاز دهید
مقالات مرتبط
پاسخ دهید
سبد خرید نوکس پلاس
دسته بندی ها نوکس پلاس
حساب کاربری نوکس پلاس